TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Felger og sommersko til Lex'n.

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #290155  av Neo
 
var jo di felgene jeg skulle ha, bare i en annen farge.. angrer ikke at jeg hevet kjøpet :mrgreen:
 #290600  av QuiNlan
 
QuiNlan skrev:Var nedom dekk1 i dag og fikk konstatert noen fakta.

Bilde

Disse felgene blir levert i ET45, slik at vi slipper kluss.

Disse felgene med den dekkpakken (225/35 R18) som jeg skal ha ender på rundt 17k inkl. rabatt.
Zito M 525 i 19" blir ikke levert i ET45 slik som jeg hadde håpet.

Martin´s Agenturer A/S leverer noen som ligner i både 18" og 19", innpresset er fortsatt ukjent, men jeg har sendt mail.
Nitro_Oxide.jpg
Nitro_Oxide.jpg (129.86 kiB) Vist 4145 ganger
Prisen er noe drøy. 3200,- for 8x19 pr stk.

http://www.martins.no
 #290652  av QuiNlan
 
Jess, fikk svar i dag. Felgene leveres i 8.0x19 i ET45. Med 235/35 R19 blir alt på det lovlige også :D

Dekkmann, DekkPartner, Vianor m.f. leverer disse felgene :)
 #319015  av QuiNlan
 
Syns det er på høy tid å fortsette tråden, for oss som enda ikke har sommerskoa til bilen liggende i garasjen :)

Disse leveres i 17, 18 og 19" i alt fra 7 til 10 i bredde, og ET 20, 24, 42 og 45
Bilde

Disse leveres i 17 og 18" i 7 og 7,5 med ET 42
Bilde

Disse leveres i 17, 18 og 19" i alt fra 7,5 til 9,5 i bredde og jeg tror de fleste innpressa skal være å få tak i. Virket ikke som noe problem med Nitro Oxide når jeg forhørte meg ihvertfall.
Bilde

Disse leveres i 18" og 8 i bredde og ET 32. Noe mer info har jeg ikke i skrivende stund. De jeg var og så på virka sykt mye større enn 18" etter min mening.
Bilde
Sist redigert av QuiNlan den 18 mar 2009 16:13, redigert 1 gang totalt.
 #319019  av galx
 
Glad du startet opp denne tråden igjen, hehe. Noe som opptar de fleste på denne tiden av året.
Felgen som er først, er av samme type som det jeg har. Bra felger, godt fornøyd med finnish og kvalitet. Fordel med børstet alu-kant dersom man er uheldig med å komme borti noe med felgen (eller at dama kommer veldig veldi veldig nært en fortauskant.. :| :|

Har du fått tak på andre felger QuiNlan ?
 #319020  av QuiNlan
 
Har ikke fått felger ennå nei.

De felgene øverst der er værst altså. Sykt gromme!

Det er 5 felger det står mellom, selv om felg nr. 2 og felg nr. 4 delvis utgår da de ikke leveres i den størrelsen jeg skal ha. Nitro Oxide som er avbildet lenger oppe i tråden er også ennå med i trekningen :)
 #319033  av QuiNlan
 
Hoho, sykt masse fett utstyr.

Samme potte OG GPS OG grill som meg :D
Sist redigert av QuiNlan den 18 mar 2009 18:39, redigert 1 gang totalt.
 #319036  av lexusmann
 
Det bildet av armlenet der....under den viser bildet noen knapper, hva er de til??kan ikke huske de fantes i Lex'n jeg hadde....kunne ikke se at bilen hadde takluke heller, så kan ikke være det.....eller??
Men mannen hadde peiling, ja...det skal han ha....veldig fin og mange bra løsninger... :wink:
eneste jeg ikke likte var de blå lysene bakom grillen.... :roll:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16