TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #363382  av predator

john_e skrev:Kult! :) Hva veier den? :mrgreen:
Har ikke sjekka, men kan veie den i morgen :)
Sist redigert av predator den 16 jul 2010 17:58, redigert 1 gang totalt.
 #363408  av predator

john_e skrev:Kult! :) Hva veier den? :mrgreen:
Veier 1.2 Kg.
Skal ut å montere den nå :mrgreen: Blir sikkert å komme med bilder senere i dag. Hvis det ikke blir alt for mye tilpassings arbeid..
 #363455  av predator

Fikk montert leppa i dag. Og må si at jeg ble meget tilfreds med utsenedet :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #363467  av predator

inzane2012 skrev:VELDIG bra resultat! :) mangler bare noen sideskjørt som matcher :)
Takk .
Sideskjørtene i carbon har han ikke enda, men blir kjøpt straks han får de inn. I slutten av mnd skulle han kansje få de på lager, eller begynnelsen av neste :D
 #363606  av predator

En ny pakke dukket opp i posten i går.

Bilde

Bilde

Bilde

Og etter litt monteringsarbeid, så det slik ut :

Bilde

Bilde

Det fulgte også med resirk sett, som ikke er montert enda. Blir å gjøre det en av de neste dagene.
Likte veldig godt den plystrelyden jeg fikk. Ble litt lei av den HØYE pss lyden jeg hadde fra den RFL dumpen.
 #363616  av predator

Driver å leter toppdeksel - toppdekselbolter og nytt adapter fra rør til dumpventil.
Hvis noen vet av hvor jeg kan finne det, så si ifra :mrgreen:
Boltene er vel greie - Ebay, men deksel og adapter er verre å finne :roll:
 #363621  av inzane2012

predator skrev:
inzane2012 skrev:VELDIG bra resultat! :) mangler bare noen sideskjørt som matcher :)
Takk .
Sideskjørtene i carbon har han ikke enda, men blir kjøpt straks han får de inn. I slutten av mnd skulle han kansje få de på lager, eller begynnelsen av neste :D
nice, gleder meg til å se hvordan det blir ;)
 #363929  av predator

Ny pakke kom i posten i dag :)
Hvite skiver til instrumentene
Bilde

Blir ikke å montere de før jeg får carbonplaten som ligger forran skivene som jeg har bestilt.
Den er kommet til tollen nå, men der kan den jo bli liggende leeenge :roll:
 #363930  av predator

Hvordan er nålene festa på mr2en? Er det spenn i de når tenningen er av? Kan man pirke de av med gaffel, før så å bare sette de på igjen. Eller er det spenn i de, slik at man må gjøre noe mere?
 #364207  av predator

Ny postpakke :mrgreen:

Bilde

Gleder meg til å få litt mere boost.
 #364231  av James

feeet frontlippe 8) Kanskje jeg skal handle meg denne selv? :P Skulle gjerne hatt min lavere forran.. Begynner å få ganske så like biler etterhvert vi :wink:
Link til hvor du kjøpte den?
 #364232  av predator

James skrev:feeet frontlippe 8) Kanskje jeg skal handle meg denne selv? :P Skulle gjerne hatt min lavere forran.. Begynner å få ganske så like biler etterhvert vi :wink:
Likte den godt jeg ja :)
Var ganske så bolt on også, bare borre hulla til skruene.
Ser en ganske så stor likhet mellom bilene våres ja.. :lol: Er ikke lenge til vingen dukker opp heller nå. :mrgreen: Er jo sendt for evigheter siden, så rart jeg ikke har fått den egentlig..
Tenkte å vente ute neste uke før jeg etterlyser den.
Har bestilt enda en værsting ting nå... Vanskelig å stoppe når en først har begynt gitt :roll:
 #364552  av predator

Fikk jo skivene jeg bestilte her om dagen, men måtte vente til carbondekslet forran skivene kom før jeg innstallerte de. Så slapp jeg og ta ut instrumentet 2 ganger.
Fikk Dekselet i går, så startet i dag å montere skivene.
Takk til de som svarte i nåltråden ang hvordan nålene skal stå etter man har nappet de av :mrgreen:
Slik ble resultatet :

Bilde

Bilde

Bilde

Sammenlignet de gamle å de nye skivene når det gjelder verdiene.
Ser ut til at de stemmer overens. (Var det ikke Magne som fikk skiver som viste 20km/t for masse?)
SÃ¥ var heldig med den, da skivene kommer fra samme mann/sted.
Fornyød med resultatet iallefall, gjenstår å se de i mørket da.
Skiftet også alle pærene i panelet.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19