Lørdag 2.April
Var ute å cruiset å når jeg var i lave hastigheter begynte bilen å kvele seg selv helt uten grunn, måtte hente madammen som selvfølgelig var på et stort kjøpesenter klokken 4 (rush og kø hele tiden) Når jeg sto parkert merket jeg igjen at bilen hakket og nesten stoppet.
På vei ut av ett kryss og inn på hovedveien kvelte den seg etterfulgt av et metallisk brak, dette skjedde selvfølgeglig midt på veien forann en hel kø i krysset bak meg og på hovedveien. Måtte bare sette på nødblink å ringe en kompiss å be han komme ned. Var ganske flaut å stå midt på veien å skubbe bilen til nærmeste parkeringsplass... var sikkert på at motoren var ødelagt, hvor typisk hadde ikke det vært
Var sikkert på at noe var riv ruskenende galt, siden lyden som kom når motoren døde var helt forferdelig. Når jeg krysset fingrene å startet den var den helt normal, sto der som et spørsmålstegn

Tok en testrunde og alt var som det skulle, senere så begynte bilen å lugge under pådrag å gikk som en bøtte med dritt..
Merkelig nokk så regnet det begge gangene bilen oppførte seg slik så jeg la en handlepose over luftfilteret når den sto parkert å den har ikke hatt noen problem siden.

Burde igrunn tenkt på dette med engang men er ingen mekaniker. Heldigvis var det bare luftfilteret som var fuktig og ikke noe som kostet gryn, for budsjettet er ganske stramt allerede..
Vertfall den flaueste bil opplevesen jeg har hatt med MR2n så langt