Du tar deg god tid altså, er kanskje like greit, "panikk" skruing er bare stress! kjekt å ha god tid til røykepauser å røling
Planen er å ha den klar til neste vår? 

ad92 skrev:Du tar deg god tid altså, er kanskje like greit, "panikk" skruing er bare stress! kjekt å ha god tid til røykepauser å rølingHar ingen tidsfrist på motor, siden det er vannvittig mye jobb : ) hehePlanen er å ha den klar til neste vår?
MRPETTER skrev:Ja du sikter jo ganske høyt på effektlista så håper du får dette til3rlend skrev:De var merkelig lik Greddy sine, eller er jeg helt på bærtur?
uansett, liker den typen sideskjørt som er små og anonyme
passer mr2 best![]()
Stå på! håper virkelig du får gjennomført dette
De er nesten like: )
Tusen takk, skal få dette gjennomført: )
Planen er at bilen skal være ferdig i karosseri og understell rundt juni/Juli så jeg kan begynne og bygge motor: )
inzane2012 skrev:om du ikke har hatt mr2 før, så vil nok ikke GTi'n skuffe, ypperlig bil for å en smak på hva mr2 mkII kan by påJojo, går sikkert helt greit liksom, men mye vil ha mer
3rlend skrev:Det går helt fint: )inzane2012 skrev:om du ikke har hatt mr2 før, så vil nok ikke GTi'n skuffe, ypperlig bil for å en smak på hva mr2 mkII kan by påJojo, går sikkert helt greit liksom, men mye vil ha mer
NÃ¥ ble det vel litt for mye offtopicbeklager Petter
Audun F skrev:DET var en fin farge!Takk: ) tror det blir bra: )
predator skrev:Blir 2 biler med masse carbonBlir bare tøft med 2 da: )Tøft valg, og fin farge .
Beholder min svart jeg da, så de blir ikke helt like
inzane2012 skrev:du mangler bare di ventilerte border framskjermene i karbon og da for å ta den helt utTakk for det: )
har trua på den farge der ja
inzane2012 skrev:aaah, det tenkte jeg ikke på... hvordan løser du feste til bak og frontfanger og lufteinntaka uten listene da? disse er vel med på å feste ting sammen?Sideskjørtene kommer det ikke til å gå ann å ta av;)
ad92 skrev:Praktisk å kunne ta av front og bakfanger så lett!!!:)http://www.madpsi.net/MR2FenderFlares.htm
Hvor finner dere de border skjermene som er ventilerte???