TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 mk1 4agte " trackday"

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #423525  av ArildM

Klar for nye utfordringer og nå blir den jo rustfri! :D
Blir nok bra dette :)
 #423526  av Holger

Meget! :D
 #423578  av ure

Følger med på dette prosjektet, er til stor glede og inspirasjon for oss som elsker MK1 :D Utrolig hva du får til med disse bilene.
Fortsett å oppdatere med bilder :wink:
P.S. likte de gamle felgene på denne bilen utrolig godt.
 #423644  av MR2i

Morsomt å følge med her ja! :)
Blir interessant hva som blir resultatet etterhvert..
 #423649  av steffen karlstad

da var bilen og buret lakkert. nå gjenstår bare alle løse delene! lakkerer alt løst så jeg får maling på innside og utside på alt. så mye jobb og demontere og maskere så er det bare baksjermer og taket som synes når den er montert. men ja ja! blir det pent vertfall. digg med lakk i hjulbuene.

mte maskering jobb

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

ble god stemning lakkboksen. fargen på buret ble svart halvblank med en dråpe cognac brunt nansen xo

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #423651  av steffen karlstad

i og med at dette har sklidd helt ut av de opprinlige planene med og bare rette litt i kantene og oversprøyte skal jeg ta av forstilling og bakstilling og levere til syredypping og galvanisering sammen med alle bolter, hengsler, skruer osv osv. bremseskiver og alt går med! har fått lov av "sjefen" på jobben, altså meg selv 8) og la bilen henge i bukken til den er klar.
 #423658  av Andrepedersen

Greit å få gjort det skikkelig når en først bryr seg :) blir jaggu en bra mk1 dette her :)
 #423664  av ure

Greit med snille sjefer på jobb :D Men lurer på om du kjører uten servostyring med så brede dekk :?: Og hvilken bremsekraftforsterker er det du har montert :?: :wink: Blir strøken banebil/ gatebil dette da :D
 #423668  av steffen karlstad

ure skrev:Greit med snille sjefer på jobb :D Men lurer på om du kjører uten servostyring med så brede dekk :?: Og hvilken bremsekraftforsterker er det du har montert :?: :wink: Blir strøken banebil/ gatebil dette da :D

Jepp jeg er en snill sjef:) uten servo ja, merker ikke noe til et uten om når du står helt stille og skal svinge.
Originale bremsekraft forsterker?? Større bremser krever ikke større forsteker
 #423681  av ArildM

Ser ut som at dere koser dere med oppussing :) Blir knallbra dette :)
 #423693  av Mr2mr2

Dette må være/bli en awesome banebil 8) 8)
 #423697  av steffen karlstad

Mr2mr2 skrev:Dette må være/bli en awesome banebil 8) 8)

Takk takk, tur til Stian i morgen kjøpe belter og litt skrot så interiøret kommer inn igjen:)
 #423743  av steffen karlstad

Ønsker kjøpe speil, plasten rundt bakvinduet og en midtkonsoll
 #423796  av steffen karlstad

er det noen forskjeligheter på typene bærekuler på mk1?
vet det er forskjeldige front og bak, men er det skille på bak på noen årstall?
 #423807  av ArildM

Usikker. Kan jo evt sjekke Toyodiy.com og se om det er forskjellige delenummer? Finner sprengtegninger osv der.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19