TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rune's lexus is200 Compressor

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #443930  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Strøkent :-)
Takk for det! Er godt fornøyd med hvordan den har blitt :) ikke mye å sette finger'n på når det gjelder lakken i allefall :mrgreen:
 #443990  av RuneÃ¥dl

Da har man vært ute å tatt noen bilder i mørket! Bildene ble kanskje litt vel mørke, men syntes det var ett par av dem som ble litt tøffe! :mrgreen:

koblet om litt lys forran også, men gikk ikke helt som planlagt, så får forske litt til på det! :D

#444072  av RuneÃ¥dl

DA blir det snart litt annet enn bilder av bilen uten at det har skjedd de store endringen! Har kjøpt nye felger, så skal slenge ut noen bilder så fort jeg får de! :mrgreen: Enn så lenge kan jeg legge ut litt specs:
Forran 8.5x19 ET38
Bak 9.5x19 ET35

Gleder meg som en unge til å få felgene selv om de ikke skal på før til våren igjen. Blir stikkende litt utenfor så har vel kjøpt felger som tilsier at jeg må kjøpe coilovers også :lol:
 #444180  av RuneÃ¥dl

Da har de nye felgene kommet i hus! Valget falt på AME Shallen wx i størrelsene 8.5 og 9.5x19! :mrgreen: Litt usikker på dekkdim, men fått på 225/35 bak i dag, og syntes ikke at det ble så gæli :D litt strekk blir det jo selvfølgelig på 9.5" felg, er jo ikke alle som liker det, men jeg syntes det ble tøft! 8) 8)
Noen som har noen meninger om felgvalget, så er det bare så skrike ut :lol:

Jeg er i allefall griiisefornøyd, og gleder meg EKSTREMT til våren kommer igjen! :mrgreen: :mrgreen:
 #444182  av RuneÃ¥dl

Og noen flere bilder! :mrgreen:

Forresten noen som vet om man får no særlig med negativ camber ved senking av lexusen? :lol: tror jeg kommer til å trenge det :roll:

#444212  av ArildM

RÃ¥tt! Perfekte felger :)
 #444216  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:RÃ¥tt! Perfekte felger :)
Takk :mrgreen: ja føler de dro opp utseendet på bilen ett par hakk :D
 #444517  av Phinex

Grimme felger! Synes det der ser meget, meget bra ut! :shock:
 #444519  av RuneÃ¥dl

Phinex skrev: Synes det der ser meget, meget bra ut! :shock:
Tusen takk for det! :D trur detta kan bli bra, sjansen for å møte maken bil, i samma farge OG med like felger anser jeg i allefall som minimal :lol: Så håper det kan bli en "headturner" når jeg får på felger og senk + litt småtteri 8)
 #444703  av RuneÃ¥dl

Da har bilen fått ny vannpumpe og regreim! Så da er vi klare for litt banekjøring på tirsdag :mrgreen: GLEDER MEG :D :D
 #444741  av RuneÃ¥dl

Etter 3 turer på toyota i dag klarte dem endelig å finne ut hvorfor motorlampa mi lyste... toyota hønefoss hadde tydeligvis klart å montere regreim og strammehjul feil... Men etter god service hos toyota fredrikstad er reima flytta, og resten montert riktig så da er jeg klar for trackday i morgen! :mrgreen:
 #444779  av RuneÃ¥dl

Da har jeg fått prøvd bilen på bane også! Var kjempe gøy å få presset den litt å testet den ordentlig i svinger osv (båååååt) :lol:

Legger ut noen bilder:

Bååååååååt! :lol:

#444781  av Myklebust

Flotte felger! Både dei nye og banefelgene passer bilen perfekt! Syns det ser litt stilig ut med strekk på dekka, men har du peil på om det har "bivirkninger"? Sliter raskere/slipper? Digger fargen på bilen forresten! Er ikkje alle biler som passer gullfarge (en passat stasjonsvogn comes to mind).

Toyota Trackday du var på? Satser på å vere med der neste år. Har enormt lyst å køyre XXen på bane.. :P
 #444783  av RuneÃ¥dl

Myklebust skrev:Flotte felger! Både dei nye og banefelgene passer bilen perfekt! Syns det ser litt stilig ut med strekk på dekka, men har du peil på om det har "bivirkninger"? Sliter raskere/slipper? Digger fargen på bilen forresten! Er ikkje alle biler som passer gullfarge (en passat stasjonsvogn comes to mind).

Toyota Trackday du var på? Satser på å vere med der neste år. Har enormt lyst å køyre XXen på bane.. :P
Takk for det! :D
Selve strekken gjør vel ikke at det sliter noe raskere, men med tanke på grep så er det jo bedre med breiere dekk :roll: Merket godt i går at det hadde gjort seg med litt bedre og breiere dekk, Achilles dekka sleit litt med å holde følge :lol:

Var Toyota Trackday ja, utrolig bra arrangement der det er mulighet for mye banetid, kjørte selv 3x20 min, og dette var lite i forhold hva jeg kunne kjørt :lol: Så anbefaler sterkt alle å ta turen neste år hvis man har mulighet til det :D
 #445897  av RuneÃ¥dl

Da var det tid for ett oljeskift igjen på bilen! så var neddi kjellern og rota frem no olje! :lol: :lol:

Eller kanskje vudere litt nyere castrol olje :D

Ellers skjer det ikke mye med bilen om dagen, vinterdekka er på, og sparinga til nye deler pågår for fult! :mrgreen: Ellers venter jeg bare på snøen så man kan få hatt det litt gøy igjen :mrgreen: :mrgreen:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19