TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica GT4 - Register (oversikt over eiere)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#69458  av Gjertsen

tojo skrev:

CS?,92mod,Hvit,Asker,Morten ?, ?
Dette er en Gt4 som har CS styling. Turbo 4x4 sa det selv, etter at 2Fast4U sa at det var en vanlig Gt4 og ikke no CS.

Skal se på de andre bilene.
Er jo ingen vits i å adde biler som er vraket!

#70506  av tojo

Enda en ny CS rød,eier Kjetil Eriksen, :?: Tromsø :?: ,reg.nr YN48624.
Har dessverre ikke mer info men se link for bilde av bilen:
http://www.flashaudio.no se kundebiler.
Spille høyt gjør den iallefall 144,7 db i Street A. :D
Sist redigert av tojo den 22 nov 2004 23:00, redigert 1 gang totalt.

#71224  av Tor

Han som eier den bilen jobber sammen med mamma på Tromsø Reker A/S. Dama er fra finnland og hun syntes bilen er "bonate". Vet at bilen har et enormt anlegg ja, skinnseter, orginal ratt, noen merkelige klistermerker på panser, senket osv.. Jeg kan sjekke opp hvilken nummer denne er i rekken :)

#72684  av Gjertsen

Tor skrev:Han som eier den bilen jobber sammen med mamma på Tromsø Reker A/S. Dama er fra finnland og hun syntes bilen er "bonate". Vet at bilen har et enormt anlegg ja, skinnseter, orginal ratt, noen merkelige klistermerker på panser, senket osv.. Jeg kan sjekke opp hvilken nummer denne er i rekken :)
Gjør det du..
eller kanskje 2Fast4U kan gi oss litt info om den? :o

#72692  av 2fastgt4

har en 90`mod GT4.Svart.kul bil. 3 gt4 av ukjent type ble gitt fra toyota til idretsnorge,mener det var st185.har også hørt at ingen ble solgt. :lol: :shock: :? mulig jeg skaffer bilde senere av min gt4

#72841  av Quicksilver

jeg får kaste meg på da.

94 mod Celica GT-4 GR.A (WRC som dere kaller det)
den fått i skrivede stund 3 skjikt rødfarge fra nyeste Celica
Eier: Quicksilver

Bilde får jeg legge ut når den er montert igjen :)

#72869  av Gjertsen

2fastgt4 skrev:har en 90`mod GT4.Svart.kul bil. 3 gt4 av ukjent type ble gitt fra toyota til idretsnorge,mener det var st185.har også hørt at ingen ble solgt. :lol: :shock: :? mulig jeg skaffer bilde senere av min gt4
litt mere info?
Hvor du befinner deg i landet?
Velkommen hit forresten :)

Addet bilen din nå Quicksilver. skrev Rød som farge.

#72876  av Quicksilver

thanks. men hadde det ikke vært en ide å flytte hele den lista til første posten evt få en egen "stick" post med GT-4er Qwners list som du hele tiden rydder opp i så den ikke blir over en siden lang?

#73046  av Gjertsen

Quicksilver skrev:thanks. men hadde det ikke vært en ide å flytte hele den lista til første posten evt få en egen "stick" post med GT-4er Qwners list som du hele tiden rydder opp i så den ikke blir over en siden lang?
Lista er jo siste post på side nr 1. kan fikse den senere til post nr 1 side 1. men får se.
En ny topic er ingen vits.folk vil bare skrive ting på den alikkavel selvom det står "IKKKKKKKKKKKKKKKKKE skriv her"

Sa jeg at noen av oss var dumme? Nei, bare mindre smarte kanskje. neida bare kødder :lol:

#73087  av cs2451

92 mod Carlos Sainz
nr 2451
Hvit :(
Voss
Arild Gjerme

#73125  av Gjertsen

cs2451 skrev:92 mod Carlos Sainz
nr 2451
Hvit :(
Voss
Arild Gjerme
Adder deg NU.
VElkommen hit.
Skjønner uttrykket ovenfor fargen.
liker ikke hvite biler selv, no offence but had one and never again I hope.

#73298  av cs2451

vet, men det går alltids an å lakkere. var ikke så langt å reise for å kjøpe den. også er den jævlig strøken ellers. så bare måtte ha den.

#73310  av GT4 CS

cs2451 skrev:vet, men det går alltids an å lakkere. var ikke så langt å reise for å kjøpe den. også er den jævlig strøken ellers. så bare måtte ha den.
Og du gjorde et klokt bilvalg :D

#73341  av 2fast4u

cs2451 skrev:vet, men det går alltids an å lakkere. var ikke så langt å reise for å kjøpe den. også er den jævlig strøken ellers. så bare måtte ha den.
Gratulere med fin bil, ikke mange hvite CS her i landet.
Er dette denne bilen som gikk i Hønefoss-området, CE-reg. :?:

:wink:

#73390  av kaimagne

2 FAST 4U skrev:Gratulere med fin bil, ikke mange hvite CS her i landet.
Er dette denne bilen som gikk i Hønefoss-området, CE-reg. :?:

:wink:
Hvit CS i Hønefoss? Kan ikke huske å ha sett, ennå jeg bodde i Hønefoss i sju år fra 95 til 02...

Kai Magne
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 27