Drafter skrev: hus oppi der er vel ikke veldig ettertraktet, bare se hva det koster å bo i nordlandKlapp igjen sør/øst lands soss :p
finnes en grunn for alt
93' Mr2 Medium Stor Turbo
Drafter skrev: hus oppi der er vel ikke veldig ettertraktet, bare se hva det koster å bo i nordlandKlapp igjen sør/øst lands soss :p
finnes en grunn for alt
celicat23 skrev:Østlandet er norges brune rasshøl fult av dritt. Hadde det ikke vært for at jeg er avhengig av å ha en jobb så skulle jeg flytta langt faen nordover.
celicat23 skrev:Østlandet er norges brune rasshøl fult av dritt. Hadde det ikke vært for at jeg er avhengig av å ha en jobb så skulle jeg flytta langt faen nordover.Fins det ikke jobber nordover?
celicat23 skrev:Flytte til longyearbyen... Det er jo effektivt en stor taxfree med null moms. Men kan se for meg at det er litt regler for å få flytte dit + det er vel ikke forferdelig mye veier å kjøre på der oppe.Synes du virkelig dette ser fristende ut?
*Edit*
http://www.norden.org/no/norden-for-deg ... l-svalbard
Javisst, du kan visst ikke bare komme rekende dit å fly på nav for du er for opptatt med å tygge khat på dagtid og drive med voldtekt på kveldstid til at du kan jobbe. Sitte på gata og tigge mens resten av familien din bryter seg inn over alt og stjæler alt som er/ikke er naglet fast fungerer nok også dårlig...
...så stikk motsatt av faens mongo blåøyde "bare kom rekende inn i landet så skal vi stille absolutt NULL krav til dere, og dere kan bare drive med så mye kriminalitet dere bare orker så skal vi ikke kaste dere ut" Norge da.
Svalbard i mitt hjerte.