TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #434509  av ArildM

Lov å lyg så det holder for å få mest mulig stemmer, så når de kommer til makta så skjer det ikke en dritt :) Politikk på høyt nivå :)
Var det ikke noe med Obama også? Skulle jo forandre USA han :lol:
 #434517  av inzane2012

ja det er jo ganske standar det der, så jeg er ikke så redd for at vi kommer til å merke di helt store og markante endringene med det første, vil nok ta noen år før di blir varme i trøya :) Men en ting er sikkert, jaggu glad jeg kjøpe hus nå, for etter det jeg har skjønt så vil høyre øke sikkerheten du trenger for å få lån ganske mye...
 #434521  av Mr2mr2

Bare 4 dager igjen nå :D
 #434556  av Mr2mr2

FYYYY faen så bra :) :)

[youtube][/youtube]
 #434591  av celicat23

Øøøøh... Når jeg skrur på alt av sånn "super duper surround 3d virtual sound giga fantastic" ting på tv'n, da blir plutselig lyden i nærheten av akseptabel. Mens kjører jeg bare stereo ut så virker det som det kun er 2 høyttalere på linje med den som sitter på mobiltelefoner som faktisk spiller lyd.

Disse sære tinga til philips kommer til å gjøre at det snart henger en sony på veggen her igjen!!!
 #434612  av celicat23

Desverre så er stort sett de beste panelene reservert toppmodellene, og da flyr "enkelt" rett ut av vinduet. Skulle gjerne sett en produsent kom med en linje tv'er hvor alle penga var lagt i ett bra panel, og kuttet ut alt dette "7000hz motion flow" og "smart tv" driten som uansett ikke fungerer tilfredsstillende. Myser litt på Sony KDL W905A... Skal visstnok være en av de bedre LED tv'ene med hensyn til input lag, og bildekvaliteten har jeg ikke akkurat sett noen klager på heller :)
 #434614  av ArildM

Sony er et undervurdert merke, veldig bra bildekvalitet. Dog tungvinte menyer...
Ser Elkjøp har 58" Toshiba TV med 4K oppløsning til 20lapper, spent på om vi har montert den på veggen på jobb :) Må nesten se hvordan det ser ut, synd det er så lite 4k materiale enda.
 #434617  av celicat23

Så en eller annen DIIIIIGER 4k tv på elkjøp megastore på lørenskog som spilte noe demo materiale som strategisk nok ikke innehold så mye bevegelser. Men de hadde glemt seg litt å hadde en scene med ei kjerring med en flagrende kjole, og det var helt HORRIBELT hvor dårlig den tv'n taklet bevegelser.

Var sony jeg hadde før philips'en, og alt var supert - bortsett fra at stua kunne bli 28 varmegrader siden det var en "gammel lcd", og ikke LED LCD. Ble lei av å ha alle vinduer oppe bare fordi tv'n stod på :)
 #434618  av ArildM

Hehe ;)
Jeg er veldig spent på om høyere oppløsning vil tilsi enda mer lagging, i så fall er det bare å drite i 4K.
Stort sett alle LCD tver lagger, bare noen mindre enn andre. Det og fargegjengivelsen er vel hovedproblemet til LCD, og vil alltid være det. Plasma sliter med mye rart, men fargegjengivelse og lagging er heldigvis ikke en del av de tingene :)
 #434641  av Mr2mr2

I morgen skjer det, hente gta 5 i butikk i lunchen på skolen i morgen, jobbe litt på maskineringsverkstedet på skolen, til ca kl 3

Så rett hjem å game på 60" sharp led tv :D
  • 1
  • 914
  • 915
  • 916
  • 917
  • 918
  • 1172