FireWalk skrev: Hver sin helflaske hot'n sweet, og så er det bare å bonske nedpå.. første mann å bli ferdig... så blir det krypekonkuranse etterpåEller like fint.....nok å drikke og drikk det du har mens du sitter rolig og skravler og ler.![]()
Tissepause nr 1: begynner å merke litt at man har drukket ja.
1 ny time med drikking og ikke alt for mye bevegelse. Kommer plutselig på at det egentlig ikke er spesielt lurt å sitte så mye rolig og drikke sprit, for av erfaring vet jeg jo at det vil si pang før eller siden.
Jaja.....tissepause nr 2 vil gi litt bevegelse.....det er nok sunt.
En ny halvtime går og jeg finner plutselig ut at kanskje det er på tide å traske opp til der det er party på området, og siden spriten nå har slått sånn passe inn, så reiser man seg bare og går og sier ikke til noen at man har planer om å traske andre steder.
Jeg kom 300 meter før noen kom løpende etter og lurte på planen.
Planen? Jo jeg skulle gå opp......og så dit.....eller hit.
Jeg kom hvertfall halvveis og var så sliten og så 8 lykter hver gang jeg møtte bil og masse masse mennesker......og så tror jeg vi snur.
Klokken ble hvertfall 2400 før jeg kollapset i seng etter en lang dag med lite væske og mat.
Men vet dere det beste av alt??
Når jeg våknet klokken 0700 i dag morges fantes jeg ikke fyllesjuk i det hele tatt

Tror jeg snart kan kunsten å drikke