TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#132051  av Neemi

FireWalk skrev: Hver sin helflaske hot'n sweet, og så er det bare å bonske nedpå.. første mann å bli ferdig... så blir det krypekonkuranse etterpå :P
Eller like fint.....nok å drikke og drikk det du har mens du sitter rolig og skravler og ler.
Tissepause nr 1: begynner å merke litt at man har drukket ja.
1 ny time med drikking og ikke alt for mye bevegelse. Kommer plutselig på at det egentlig ikke er spesielt lurt å sitte så mye rolig og drikke sprit, for av erfaring vet jeg jo at det vil si pang før eller siden.
Jaja.....tissepause nr 2 vil gi litt bevegelse.....det er nok sunt.
En ny halvtime går og jeg finner plutselig ut at kanskje det er på tide å traske opp til der det er party på området, og siden spriten nå har slått sånn passe inn, så reiser man seg bare og går og sier ikke til noen at man har planer om å traske andre steder.
Jeg kom 300 meter før noen kom løpende etter og lurte på planen.
Planen? Jo jeg skulle gå opp......og så dit.....eller hit.
Jeg kom hvertfall halvveis og var så sliten og så 8 lykter hver gang jeg møtte bil og masse masse mennesker......og så tror jeg vi snur.
Klokken ble hvertfall 2400 før jeg kollapset i seng etter en lang dag med lite væske og mat.

Men vet dere det beste av alt??
Når jeg våknet klokken 0700 i dag morges fantes jeg ikke fyllesjuk i det hele tatt :D
Tror jeg snart kan kunsten å drikke ;)

#132073  av FireWalk

urettferdig at noen ikke får noe.. mens andre får aaalt....

har vært så dårlig i hele dag.. er dårlig enda... var en tur bake på verkstedet isted, og bare noen sa navnet mitt så fikk jeg sånn angst at jeg holdt på å gå i bakken... heelt på tuppa.. Ble en helflaske vodka i går + noen cider og styr på byen..

Men stakkars rune... han hadde med seg en helflaske 60..... :P men det er en annen historie.. hehe..

#132091  av celicat23

Hvis jeg legger meg til å sove nå, da våkner jeg bare til at det er mandag. Sitte oppe litt til....I håp om at mandag ikke kommer denne uka.

#132124  av Fredrik

FireWalk skrev:urettferdig at noen ikke får noe.. mens andre får aaalt....
Ja, det er deilig å ikke væra fylle-sjuk dagen der på ;) Hender jeg blir litt tung i hodet, men det har gått over etter en time eller to :)

#132248  av grimfer

Jeg tror på tankekraft.

Jeg tror at dersom jeg sitter og konsentrerer meg skikkelig, og lenge nok, så er det fredag.

Nå må jeg konsentrere meg...

#132250  av Dalan

grimfer skrev:Jeg tror på tankekraft.

Jeg tror at dersom jeg sitter og konsentrerer meg skikkelig, og lenge nok, så er det fredag.
Det er der løsningen ligger spør du meg - lenge nok

#132258  av celicat23

Dalan skrev:
grimfer skrev:Jeg tror på tankekraft.

Det er der løsningen ligger spør du meg - lenge nok
Bare konsentrere seg i 4 dager til...

#132259  av angrykid

sov 18 timer i natt.. er det særlig sunt?

#132264  av RedCelica

Ja, utrolig sunt

#132316  av olemm

jæværn, passerer snart 100 sider jo :shock:

#132367  av mr_2

Det må feires :D

#132385  av FireWalk

Denne tråden tar jo helt av... har aldri sett på maken på noe forum tidligere.. hehe.. De fleste steder pleier tråder å bli stengt når de når en viss størrelse..

Uansett.. kom på noe morsomt som jeg kan ta med siden jeg først sitter og skriver her..

Jeg og Neemi var og kjørte i Ålesund Sentrum.. Så kom vi over en mp3 cd med et helt album med Vikingarna på.. (Ikke spør hvordan det har havnet der) så vi tenkte, hvorfor ikke.

Så vi satte på Vikingarna på full guffe med vinduene nede... Folk stoppet opp og snudde seg 100 meter forran oss og stod og måpte mens vi kjørte forbi... holdt på å flire oss ihjel.. :P

en MR2 med to ungdommer i og VIKINGARNA på full guffe... "finn en feil" liksom... :P :lol:

Selv gamle damer stoppet opp og snudde seg og fikk hakeslepp ned på knærne. Så ut som om de ikke helt visste hva de skulle tro..

Man har jo ikke noe annen morro enn det man lager selv sies det.. det kan jo stemme ganske bra :-)

#132386  av ina

snufs! jeg har blitt forkjørlet etter rudskogen-oppholdet... detta er 2. gang jeg har våknet av at jeg hoster i natt...

#132387  av Mr2Nyter'n;p

Jeg og syk.. Feber,vondt i halsen, tett nese.. Mr2'en hakke blitt lufta på 8dager nå.. Sykt..

#132388  av Neemi

Endelig frisk igjen :)

Og heldige meg kan sove nå, for jeg har vært flink jente og jobbet i natt.

Zzzzzzzzz :wink:
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 1168