TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #435340  av inzane2012

ja, har lest dette at online delen skuffer... har endelig fått stasjonæren min opp og gå og koblet til internett, så jeg er klar til å spille mer SWTOR jeg nå :P
 #435344  av ArildM

Da skrinlegger man GTA enn så lenge. Tilbake til å se på Reddit og Stumbleupon, samt høre på mer drittmusikk på Spotify :lol:
 #435346  av celicat23

Gjorde ett forsøk til i går på gta5 online, og da ble jeg sittende noen timer å spille faktisk. Når du kommer deg forbi disse idiotiske tutorial greiene og kommer deg opp noen level så ting begynner å låse seg opp så er det mer gøy. Vil si at man burde forberede seg på at den første timen online er litt kjedelig, så blir det bedre. Men jeg vet ikke hvor lenge det er gøy... Eneste som motiverte meg til å holde på var at du kan kjøpe mer stuff til karakteren din + leiligheter + garasjer og hore opp biler. Var en del oppdrag rundt om kring, men flere av de krevde at det var flere spillere. Hvor gøy det blir med shitkids som bare skyter på deg i stedet for å gjøre oppdragene....? Hmmm.
 #435352  av Mr2mr2

vestlandets første "drive in" kino? på den såkalte "kroen" på søfteland.

Gøy å være med å være med å arrangere og sette opp dette :)
 #435355  av ArildM

Kult med Drive-in :) Får håpe at det faktisk kommer mye folk da :)
Venter litt med GTA Online jeg, gir det noen uker før jeg prøver det ;)
15minutt til jeg tar helg :D Langtur med Smokey i helga, siste langtur før sesongen er over 8)
 #435358  av Mr2mr2

I går kveld var det kun for amerikanske biler, og plassen var stappfull :D
 #435368  av inzane2012

celicat23 skrev:Eneste som motiverte meg til å holde på var at du kan kjøpe mer stuff til karakteren din + leiligheter + garasjer og hore opp biler. Var en del oppdrag rundt om kring, men flere av de krevde at det var flere spillere. Hvor gøy det blir med shitkids som bare skyter på deg i stedet for å gjøre oppdragene....? Hmmm.
Jeg har heldig vist ett par kompiser som er ganske aktive med GTA som jeg kan spille online med, tror ikke jeg hadde gadda så mye med en gjeng ukjente fjortissunger som bare driver å skriker og skyter alt di ser...
 #435382  av Blubben

nei va ikkje sånn meint, syns bare d var så sykt at porten på bygget hadde blitt sprengt ut i ulykken osv, derfor jeg delte det :wink:

har ikke noe imot el-biler på noen slags måte :)
 #435386  av Mr2mr2

På vei hjem ifra Oslo med sølv ducati 748i spcial edition på hengeren.

Er en av 100 som er lagd :)
 #435391  av Mr2mr2

Nå skal ikke jeg ta på meg all æren for sykkelen, er min far sin ;)
  • 1
  • 924
  • 925
  • 926
  • 927
  • 928
  • 1172