TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #435635  av Emil_L

Skjønner at folk virker litt skeptiske, men skal prøve, blir det bra, har jeg skutt gullfulen, blir det dårlig, ja, så her jeg prøvd og funnet ut hva som ikke går :)

Vet hvertfall hvem jeg skal spørre om hjelp :)

Og som dere poengterer på kvalitet, er det ikke flydeler som skal lages, her er det forbruksvare som skal se noget ut :)
 #435646  av Mr2mr2

spill gta 5 online med meg... :P :)

TroyX96
 #435827  av Mr2mr2

Trøøøøt.....hardt med værdag igjen :P opp kl 6 :x
 #435833  av Noxan8

med små-troll i hus er det vel ikke så stort problem, alarmen går mellom 6 og 8 hver morgen uansett :roll:
 #435834  av Mr2mr2

ikke bra med drit i oljen.... iallefall ikke i hydrolikkolje :P

i hydraulikkanlegg på 160 bar i nordsjøen skal oljen ha en NAS klasse på 6, som er max 320 000 partikler per desliter med partikkelstørrelse 5-15 My.

mye nyttig vi lærer på skolen :)
 #435835  av God

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44543911

Søren altså! Hadde jeg visst om denne tidligere hadde jeg slått til med engang! :(
 #435917  av inzane2012

ikke dårlig det der :) Blir spenndes å se hva turbotuners får til etterhvert, hvor mye di klarer å presse utav motoren før den ikke lenger kan kalles for en streetcar :P
 #436002  av Noxan8

jeg har fått SNØ :D
 #436014  av ArildM

Jeg vil også ha snø! Ut å kjøre på glatta :D
 #436042  av Inz4ne

Jeg vil ikke ha snø!
Skal ligge ute under bil og skru i morgen.

Bilder av MR2en før den siste reisa :(
Bilde
Bilde
Bilde
 #436078  av Noxan8

Inz4ne skrev:Jeg vil ikke ha snø!
Skal ligge ute under bil og skru i morgen.

Bilder av MR2en før den siste reisa :(

Skal du kaste den der? :shock:
 #436095  av Inz4ne

Har kastet den alt, prøvde å selge den sammen med nesten alt av deler jeg har for 4500 men ingen ville ha den.

Edit

Om den skulle vært fiksa så måtte man byttet gulv, kanaler, bakskjermer, hjørne med gulv i bagasjerom begge sider, antagelig innerskjerm venstre og batterikasse. I tillegg så måtte man utbedret rundt frontvinduet, taket og gulvet i frunken. Og etter det kommer man ikke unna en omfattende lakkjobb.
Så det var ikke småtteri som måtte fikses på det karroseriet.
  • 1
  • 926
  • 927
  • 928
  • 929
  • 930
  • 1172