TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436327  av Myklebust

Hehe Arild, hjelper ikkje med fleire bilder av kittet for å overbevise dei som syns det er fint, at det er stygt.. :roll: 8) :D
 #436329  av Myklebust

ArildM skrev:Bilde
Klarer ikkje å sette fingeren på det, men mk4-en gir meg gysninger (ikkje frysninger) nedetter ryggen. Bakfra ser den (vanskelig å sette ord på det) litt ekkel ut? Liker ikkje korleis bakenden "folder" seg oppover rett etter bakre hjulbuen....... I tillegg er mk4 kanskje litt for populær/mainstream? Er det fleire her inne som tenker litt det samme?

Liker fronten då :roll:
 #436330  av Myklebust

Baken får overheng! Så den ser ut som den sægger, eller henger med ræva?
 #436332  av Myklebust

Most Wanted? Fett spill! :)
 #436333  av Myklebust

:!: 8)
 #436335  av ArildM

Hehe, nå tror jeg dere har fått slag hele gjengen. Liker overstyla biler og sier at det er finere en enn original Supra? Som noen attpåtil synes er mindre pen originalt? :shock:
Er jeg på TS-ogn fremdeles eller? :lol:
 #436336  av Inz4ne

Personlig så foretrekker jeg Supra MK3 jeg. Mer firkantet og med vippelykter :D
 #436338  av Mr2mr2

Liker MK4 svæært godt jeg. :)

men synes ikke så mye om den stylingen. :?

keep it "siply clean" 8)
 #436341  av Noxan8

ArildM skrev:Hehe, nå tror jeg dere har fått slag hele gjengen. Liker overstyla biler og sier at det er finere en enn original Supra? Som noen attpåtil synes er mindre pen originalt? :shock:
Er jeg på TS-ogn fremdeles eller? :lol:
alle har hver sin smak :P noen liker mr2 mk2 bedre en mk1... ja, også har vi fotballen da.. nei... vent, det var mk3 det gitt :mrgreen: personlig synes jeg det supra kittet så kult ut, med unntak av frontlyktene, de passer liksom ikke inn, de blir for små.
 #436344  av Mr2mr2

Oi, skal visst på Oslo motorshow i helgen jeg :D 8)
 #436347  av inzane2012

ja arild, du er fortsatt på TS-OGN :) og jeg syns at en helt dønn orginal supra er gørrkjedelig :p fronten ser flatklemt ut, og med orginalleppa nede ser den ut som den har fått slag og rumpa er egentlig litt for vugær for min smak. Denne kan en lett og enklet fikse med å bytte ut orginalleppa med ei sånn RMM frontleppe, hive på noen sånne spats på bakfangeren så den får ett litt mer aggressivt look og ikke bare ser ut som ei gammal afrikansk selskapsjente. Og så kan man om man vil gå for TRD vinga da jeg syns denne ser MYE bedre ut enn orginalt :P

Og ja, jeg syns fortsatt det Veilside kittet ser bra ut på en supra :)

On another note...
Mr2mr2 skrev:Oi, skal visst på Oslo motorshow i helgen jeg :D 8)
Såppas? Hva skal du gjøre der? Fortell mer, og ta masse bilder :P
 #436352  av Mr2mr2

Skal ikke noe spesiellt, vi skulle østover denne helgen uansett, så hvorfor ikke? :D

Det er nok ikke noe problem å få tatt nok bilder :) :wink:
  • 1
  • 929
  • 930
  • 931
  • 932
  • 933
  • 1171