TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436355  av ArildM

Da får vi være eninge om å være uenig :) Supraen kom på en periode da det meste hadde runde former fra Toyota, i likhet med både MR2 og Celica på den tiden. Alt som er med på å fremheve den originale formen mer skal jeg gå med på, men ikke bodykits som gjør at den ser firkanta og rar ut, det får jeg rett og slett ikke til å stemme. Ellers er vel formen på en Supra enten noe man elsker eller hater (ser det ut til :wink: ).
 #436359  av Myklebust

Inz4ne skrev:Personlig så foretrekker jeg Supra MK3 jeg. Mer firkantet og med vippelykter :D
110 % enig!
 #436362  av Zepticon

Liker rumpa på Supraen jeg :D Men fronten er ikke helt etter min smak...
Men det skal være sagt, at å bedømme en bil ut fra bilder er veldig vanskelig, og oftest veldig ukorrekt :)
Supraen er ganske forskjellig in person, og på bilder.

Et eksempel er den svarte strøkne supraen som gikk i sørnorge før, helt orginal svart med gullfarga BBS-LM felger. Så den på finn.no og tenkte at den var helt grei.
Men når jeg så den uttafor Hell-bil i trondheim må jeg si at det er blandt det fineste jeg har sett av biler...
 #436363  av ArildM

Er kanskje noe i det, har sett en del Supraer in person og uansett hvor opphypet enkelte skal ha det til å være, er det en av Toyotas råeste konstruksjoner! Nydelig bil, synes den er helt perfekt i sin standard utførelse. At en Japsebil kan banke AmCars all day long er nok i massevis til at det er en "halo car" for meg. Og med unntak av 2000GT er det vel det råeste Toyota har laget av produksjonsbiler?

Samme med RX7, den er også veldig rund i formene, og det finnes bodykits som gjør den firkanta, men jeg synes også det ser helt feil ut.

Men det er jo bra vi ikke er like alle sammen :wink:
 #436364  av Mr2mr2

Blir det samme som å sette bodykit med runde former på en mr2 mk1 :)
 #436368  av ArildM

La opp til den selv, tenkte det når jeg skrev det, at nå får jeg vel høre det :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Men dere synes jo det er fint å endre formene på en bil, så da får det heller bare være :wink:
 #436375  av Mr2mr2

Vet ikke helt om dere tolket meg riktig :oops: , men for sikkerhets skyld! :)

Det her heelt feil å sette bodykit med runde kanter på mr2 mk1 :!: . Og synes supra er finest original og med småmods.
 #436378  av ArildM

Hehe, tenkte bare du hinta til stylinga på min bil :wink:
 #436381  av Mr2mr2

Ã…ja, nei!!

Tenkte på noe mere som dette :)

Bilde

Ikke at det var der verste eksempelet jeg kunne finne, meeeen :P dere tar poenget :)
 #436384  av Myklebust

Den der var jo fin! Hiv på original frontfanger så :)
 #436388  av Mr2mr2

Myklebust skrev:Den der var jo fin! Hiv på original frontfanger så :)

Ja, nettop...... Den runde uoriginale fangeren passer ikke inn..... :wink:

For å si noe positivt om den framfangeren, og generelt bilen, er at den ser myye større ut enn originalt :)
 #436389  av jacquelin

ArildM skrev:
Nyydelig dette kittet ja
Jeg tror jeg må spy..... *brekkeseg*

MKIV er en deilig bil. Syns den ser så bøllete ut når den er så bred over bakhjulene. Og så er det et eller annet med formen på vingen som jeg liker. :) Men liker litt enkel styling på dem også, prikken over en fin i. :) MKIV og MKIII er to sider av verdens beste bil. Hehe... (har tenkt så mye på min <3 Supra i det siste, må få liv i den....)
 #436394  av ArildM

Takk og lov at det er flere en meg som synes det der bildet er forferdelig! :D
  • 1
  • 930
  • 931
  • 932
  • 933
  • 934
  • 1171