TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436461  av Morkets

Er i 6 måneders tjeneste i Afghanistan, så jeg er bokstavelig talt på jobb 24/7 ;-)
 #436463  av Inz4ne

Helg er når man gjør alle jobbene man ikke får betalt for
 #436466  av Mr2mr2

Det er slik som sistnevnte arbeidstid jeg satser på 8) 8)

Når det blir rundt påsketider får jeg svar på det :) (læreplass)...

4 dager igjen for deg, med forbehold om været ? :P :P
 #436497  av Sarlacc

Mye gøy å se på Oslo Motorshow.
Noen intrykk derfra, deriblant tre røde Toyotaer:
http://www.flickr.com/photos/darth86/se ... 008565805/
Etter å ha prøvesittet 2014 Indian Chief Classic har jeg veldig, veldig, veldig lyst på en sånn.
Bare 319.900 før man begynner å plukke ekstrautstyr... Det er overkommelig. Må bare selge huset.
 #436535  av Mr2mr2

PÃ¥ tide :D

de holder nå på å asfaltere bakken opp til byggefeltet her. så kanskje det er mulig å få mr2'n opp og ned uten å skrape frontleppa 8)
 #436536  av Inz4ne

Det blir bra det, er ikke gøy å skrape nedi med bilen. Begynner å nærme meg ferdig med 205en nå så da skal jeg bli kvitt den = mer penger til andre biler :D
 #436546  av Inz4ne

Problemet ligger i hva eventuelle politifolk som dukker opp anser som forsvarlig, et par hundre kvadrat parkeringsplass som er helt tom forutenom deg pluss de 2 bilene kammeratene dine har parkert for å blokke innkjørsel er neppe godt nok, blokkering er selvsagt bare midlertidig slik at man kan være sikker på at ingen andre kommer utpå parkeringsplassen samtidig.
 #436547  av ArildM

Jaja, jeg skal i alle fall teste min bil når det blir glatt :) Så lenge man tar det på natta i områder som er rolig så går det greit :)
Hadde det bare en gang blitt glatt nå snart så :P
 #436553  av Mr2mr2

Genial side for de som har eldre biler uten service hefte. her kan en ligge inn alt en bytter på bilen, og service en gjør på bilen.
Her ligger det pung etter hva som skal gjøres/sjekkes på en service om en gjør dette selv.

Alle dataene en legger inn her kan også overføres til en eventuellt ny eier av bilen.

http://www.servicehefte.net/
 #436566  av Mr2mr2

For noen idioter, de asfalterte ikke bakken. kun den fine grusveien som går videre innover i et annet byggefelt :twisted: :twisted:
  • 1
  • 932
  • 933
  • 934
  • 935
  • 936
  • 1171