TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#132781  av angrykid

Har nettopp fått tak i skyfury hjelmen i world of warcraft. det er en rimelig slitsom quest å gjøre. :-|

Men nå vet dere det.

#132782  av Dalan

Knekkebrød med tunfisk og sort pepper er godt.

#132783  av Rolfis

Dalan skrev:Knekkebrød med tunfisk og sort pepper er godt.
Nope !

#132785  av grimfer

Hvis du drikker kaffe med motorolje i, så spyr du sannsynligvis.

Det gjorde jeg.

#132797  av Neemi

grimfer skrev:Hvis du drikker kaffe med motorolje i, så spyr du sannsynligvis.

Det gjorde jeg.
Var det særlig nødvendig da?
Sist jeg sjekket var du ikke så blond heller mener jeg å huske.

#132798  av Mr2Nyter'n;p

Fytti! Jeg opplevde noe morsomt i dag!!! Historien er som følger;

Ute og kjørte bil.. Så så jeg en mann.. Mannen var gammel. "Ok" tenkte jeg.. Jeg kjører bare videre uten å tenke noe mere på det.. Så så jeg ei dame.. Hu var nesten like gammel.. Oi.. Vent.. Nå er pizzaen klar..

Ok.. Tilbake.. Hvor var jeg?

Ahh! Skulle bare fortelle at nå har jeg stjålet ENDA flere sekunder fra mang en ts-ogn'ers liv :D

Sorry, kan selge tilbake til en ok pris :mrgreen:

#132799  av Mr2Nyter'n;p

Fillern! Tok ikke ut pizzaen i virkeligheten.. Bare skrev det.. Nå er den altså svidd.. HOT pizza med kyllingboller.. Jatta.. 49kr rett i søpla.. Dere ass.. Nei.. Ok.. Skal ikke skylde på dere..

BLAME CANADA :!: :!: :evil:

#132811  av grimfer

Kyle's mom's a bitch.

#132822  av mr_2

she`s a big fat bitch...

#132823  av ina

Mr2Nyter'n;p skrev:Fillern! Tok ikke ut pizzaen i virkeligheten.. Bare skrev det.. Nå er den altså svidd.. HOT pizza med kyllingboller.. Jatta.. 49kr rett i søpla.. Dere ass.. Nei.. Ok.. Skal ikke skylde på dere..

BLAME CANADA :!: :!: :evil:
klarer du ikke å steike pizza engang?? ....kokkekurs kanskje???....

#132836  av Mr2Nyter'n;p

Dere som oppholdt meg! Hadde det ikke vært for off-topic tråden hadde jeg vært mett og god nå.. Men neeeeeeeeeeeeida.. Fytti.. :wink:

#132840  av celicat23

Får du igjen for å drive kødde med oss!

-dA piZZA mAPhiA!

#132950  av FireFox

Mr2Nyter'n;p skrev:Fytti! Jeg opplevde noe morsomt i dag!!! Historien er som følger;

Ute og kjørte bil.. Så så jeg en mann.. Mannen var gammel. "Ok" tenkte jeg.. Jeg kjører bare videre uten å tenke noe mere på det.. Så så jeg ei dame.. Hu var nesten like gammel.. Oi.. Vent.. Nå er pizzaen klar..

Ok.. Tilbake.. Hvor var jeg?

Ahh! Skulle bare fortelle at nå har jeg stjålet ENDA flere sekunder fra mang en ts-ogn'ers liv :D

Sorry, kan selge tilbake til en ok pris :mrgreen:
Og jeg som går 5 på hver gang :? nestegang jeg ser avataren din skal jeg hoppe over det du skriver, kun for at du ikke skal få stjele så mange dyrebare sekunder av mitt liv :P

#132966  av celicat23

Det eneste som kunne redda denne dagen, var hvis det hadde vært fredag i dag.

#132967  av Neemi

Eller at Lillestrøm slo Vålerenga 2-0 :D
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 1168