TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #437596  av Mr2mr2

Ble litt handel på ebay i dag :oops: :) ble bare 800 kr ca :P

kjøpte ny motor og litt stash til min Fuel RC monster truck :D

må ha noe å bruke tiden på når bilen står bortgjemt :)
 #437610  av Myklebust

Æsj! Av og til så ønsker eg å bu i Sverige.. :cry:

http://www.blocket.se/uppsala/Toyota_Ce ... m?ca=7&w=3

Sjekka prisen for import på denne.. 102 000! Hundre-og-to-tuuuuusen?! Det systemet der er så j**lig skutt! Norge er det desidert verste landet å bu i om en er det minste bilinteressert.. :x
Sist redigert av Myklebust den 30 nov 2013 15:46, redigert 1 gang totalt.
 #437611  av Inz4ne

Vet jeg alt om har vurdert import av noen biler før selv, men det er jo helt hinsides hvor mye det skal koste å få skilter på de før de er veteraner, hvertfall om det er en spesiell bil, alternativ beregning gjør det som regel billigere men med spesielle biler så er det vanskelig å finne ut hvilken tall du må putte i kalkulatoren
 #437675  av inzane2012

jaja, da var paul walker død... spent på å se om di kommer til å fortsette å melke F&F serien videre eller om detta var den siste "spikeren i kista" for denna serien og?? :P
 #437678  av Inz4ne

De skal visstnok lage film 7 ferdig hvertfall, så om det blir noe mer etter det er ikek godt å si, nå vet jeg ikek vha 7eren kommer til å handle om, men om den ikke er tokyo drift relatert så kan de jo fortsette storylinen fra tokyo drift i filmere etter 7eren
 #437680  av inzane2012

ikke godt å si, en ting er å bare skrive han ut av serien, enten med at han dør i starten av filmen, eller at han reiser bort for godt... eller, som du sier at di fortsetter Tokyo Drift linja... Personlig syns jeg det er nok. Denna serien har godt å langt vekk fra sin opprinnelse at en kanskje kan tenke på å skape noe nytt nå...
 #437682  av Inz4ne

Tja, jeg er ganske glad i serien og syns ikke det gjør noe om de fortsetter den, men det er jo alltids spennende med nye konsepter også.
 #437684  av inzane2012

F&F 1 var dødskul når den kom, for snart 13 år siden :P men di siste har bare blitt mer og mer overdrevet og userøse... altså, i den siste filmen, hvor lang var egentlig den rullebana?? 2 mil?
 #437691  av ArildM

inzane2012 skrev:F&F 1 var dødskul når den kom, for snart 13 år siden :P men di siste har bare blitt mer og mer overdrevet og userøse... altså, i den siste filmen, hvor lang var egentlig den rullebana?? 2 mil?
+1 på den. Den siste skuffa, en totalt idiotisk hollywood biljakt med tanks, og en lang scene med et fly som bruker 2 mil på å lette. Jo også en totalt random slossescene midt i filmen. Ikke ofte jeg sitter på kino og prøver å telle antall høyttalere som er i rundt, og studerer arkitekturen i bygget, men den gangen gjorde jeg det.
Ikke det at filmen før det igjen heller var så veldig imponerende. Men hva kan man forvente når man er kommet til 6. filmen i en serie :lol:
 #437702  av inzane2012

tror ett stort problem er at di hele tiden har prøvd å overgå den forrige, og på den måten har ting bare blitt mer og mer urealistisk og med nr7 gått langt over grensa til det idiotiske... Egentlig burde det ikke vere noe problem å lage x-antall filmer i en serie, men en bør vere forsiktig med fremgangsmåten, og F&F serien er desverre ett prakteksempel på hvordan en IKKE bør gjøre det... men det vil jo alltid vere noen fjortisser som syns di er dødsbra uansett, så spørs om ikke vi som er litt eldre begynner å bli for gamle til såppas lavpanna action :P
 #437709  av Myklebust

For tre år sida på dagen hadde eg mitt første krasj. Vi minnes en Saab 900.
 #437712  av ArildM

Er nok inne på noe der Nicolay :wink: Spent på Need for Speed filmen og norske Børning :)
  • 1
  • 941
  • 942
  • 943
  • 944
  • 945
  • 1171