TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #438139  av Mr2mr2

Steike det det er dyrt å bygge for tiden...

Utgraving for den nye garasjen skal bli unnagjort på fredag :D :D
 #438202  av Mr2mr2

God jul til alle på ts-ogn :D
 #438245  av Mr2mr2

Vet ikke om jeg skal være sur for å bli vekt kl 7 :evil: om morgningen, midt i julefeiren av en 24 tonns gravemaskin som piller i jorden utenfor huset. :)

Men tror heller jeg må si at jeg er glad, siden vi nå endelig er i gang med garasjen :D :D . Etter det blir kjørt vekk 20 lass med jord, og tilkjørt 20 lass med stein (som beregnet av entreprenør)+ litt planering, skal det være klart for grunnmur :)

Gleder meg.... :D
 #438247  av ArildM

Kan jo ikke være sur for garasje :D
Blir bra det :)

Var oppe 06:30 for å dra på jobb i mårrest, uvant men det er da godt å gjøre noe fornuftig også :)
 #438253  av Emil_L

Bagen er pakket, kamera er klart, da blir det tur til Los Angeles klokka 0600 i morgen tidlig! Har allerede snakket med en jeg spillt GT5 med, og skal møte han, og et par av folka fra SoCal Stance. Blir fett å se streetmeet på USA vis, og se om det er noé høyere standar en her i norge, hvor streetmeet for det meste er slitne volvoer! :lol:
 #438254  av Mr2mr2

#438261  av ArildM

God tur Emil, husk å ta mye bilder :D
Cars and Coffe og sånne møter ser ut til å samle ganske mye kule biler i USA :)
 #438269  av ArildM

Så på de der ja, kule seter, sjeldent de dukker opp for salg :) Finnes en del utav de i Japan siden de også kom i Hilux Surf, men det er vanskelig å få de shippet hit :wink:
  • 1
  • 948
  • 949
  • 950
  • 951
  • 952
  • 1171