TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#132968  av celicat23

Neemi skrev:Eller at Lillestrøm slo Vålerenga 2-0 :D
Gutter som løper etter andre gutter for å få en rund ball inn i ett firkantet mål, så de får en unnskyldning for å hoppe på hverandre og tørr-jokke på kompisen sin er ikke min greie. Kan forstå at jenter liker det, men..

#132984  av angrykid

Er fredag i dag for min del. Ferdig på jobb om ikke så alt for lenge, samt at jeg har fritt i morgen. Langhelg er heeeerlig. :)

#132992  av grimfer

Neemi skrev:
grimfer skrev:Hvis du drikker kaffe med motorolje i, så spyr du sannsynligvis.

Det gjorde jeg.
Var det særlig nødvendig da?
Sist jeg sjekket var du ikke så blond heller mener jeg å huske.
Jeg er ganske blond, men jeg overrasket meg selv med den motorolja. Sånn kan det gå når man drikker kaffe fra flere kopper i løpet av en dag, og glemmer at man brukte den ene til litt "mekkegriseri".
:roll:

Kanskje jeg er skapsuperblond?

Fy fjanken. Jeg blir ikke noe særlig mer motivert på jobben når jeg hører om folk som har langhelg!

Jeg kommer sterkere tilbake om en uke. Jeg har høstferie, så da kan alle som ikke har det bare ta seg bak. hehe. :twisted:

#133005  av MR2turbo

jaja... driver å pakker litt, jeg,.... stikker til Egon i danmark i helga igjen! :)

ferger meg nedover i natt og er hjemme på søndan...

go helg da!

ah alltid herlig å si det på torsdagen når jeg har fri fredag.... hehe

#133045  av Neemi

celicat23 skrev:
Gutter som løper etter andre gutter for å få en rund ball inn i ett firkantet mål, så de får en unnskyldning for å hoppe på hverandre og tørr-jokke på kompisen sin er ikke min greie. Kan forstå at jenter liker det, men..
Er ikke feil med 22 gutter i shorts :D
Men er egentlig ikke derfor jeg ser på.
Synes fotball er gøy jeg.

#133048  av chris

Trallala

(følte bare for å si noe, men så hadde jeg ikke noe å si)

#133051  av Lilli

Neemi skrev:

Er ikke feil med 22 gutter i shorts :D
Men er egentlig ikke derfor jeg ser på.
Synes fotball er gøy jeg.
Tja så lenge man ikke blir så engasjert at en får tilsnakk fra dommeren eller blir utvist da :wink:

#133061  av Mr2Nyter'n;p

Jeg har nettopp stått opp. Jeg er syk, men litt frisk. Jeg skal drikke is-te. Den er fra Tine. Den er i ferskensmak. Jeg klør på ryggen. Jeg har ikke lang nok arm. Jeg prøver en fot. Jeg mislyktes.

#133072  av grimfer

Mr2Nyter'n;p skrev:Jeg har nettopp stått opp. Jeg er syk, men litt frisk. Jeg skal drikke is-te. Den er fra Tine. Den er i ferskensmak. Jeg klør på ryggen. Jeg har ikke lang nok arm. Jeg prøver en fot. Jeg mislyktes.
Men hvordan står det til ellers da?

Fordøyelsen i orden?

Hehe. Tror vi trenger litt mer detaljer fra ditt actionfylte liv! :D

#133082  av Andreazz

celicat23 skrev:
Kan ikke si meg mer enig.. Eneste kan være det som begynner på TV-norge nå snart, "Team-Tuffte" eller nå sånnt..

#133090  av Mr2Nyter'n;p

grimfer skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Jeg har nettopp stått opp. Jeg er syk, men litt frisk. Jeg skal drikke is-te. Den er fra Tine. Den er i ferskensmak. Jeg klør på ryggen. Jeg har ikke lang nok arm. Jeg prøver en fot. Jeg mislyktes.
Men hvordan står det til ellers da?

Fordøyelsen i orden?

Hehe. Tror vi trenger litt mer detaljer fra ditt actionfylte liv! :D
Ugh.. Synes vi skal prøve en ting jeg.. Tenk på hva du føler og si DET FØRSTE som faller deg inn:D

Meg: Trøtt.

#133099  av Neemi

Min første følelsestanketing: Kos

#133122  av grimfer

Min første følelse:

Må tisse

#133145  av Lilli

Første følese som faller meg inn: "sensurert"
Bare 15 dager, 17 timer og 40 minutter igjen..... :wink:
  • 1
  • 94
  • 95