Neemi skrev:Jeg er ganske blond, men jeg overrasket meg selv med den motorolja. Sånn kan det gå når man drikker kaffe fra flere kopper i løpet av en dag, og glemmer at man brukte den ene til litt "mekkegriseri".grimfer skrev:Hvis du drikker kaffe med motorolje i, så spyr du sannsynligvis.Var det særlig nødvendig da?
Det gjorde jeg.
Sist jeg sjekket var du ikke så blond heller mener jeg å huske.
celicat23 skrev:Er ikke feil med 22 gutter i shortsNeemi skrev:Eller at Lillestrøm slo Vålerenga 2-0Gutter som løper etter andre gutter for å få en rund ball inn i ett firkantet mål, så de får en unnskyldning for å hoppe på hverandre og tørr-jokke på kompisen sin er ikke min greie. Kan forstå at jenter liker det, men..
Mr2Nyter'n;p skrev:Jeg har nettopp stått opp. Jeg er syk, men litt frisk. Jeg skal drikke is-te. Den er fra Tine. Den er i ferskensmak. Jeg klør på ryggen. Jeg har ikke lang nok arm. Jeg prøver en fot. Jeg mislyktes.Men hvordan står det til ellers da?
celicat23 skrev:Kan ikke si meg mer enig.. Eneste kan være det som begynner på TV-norge nå snart, "Team-Tuffte" eller nå sånnt..Neemi skrev:Eller at Lillestrøm slo Vålerenga 2-0Gutter som løper etter andre gutter for å få en rund ball inn i ett firkantet mål, så de får en unnskyldning for å hoppe på hverandre og tørr-jokke på kompisen sin er ikke min greie. Kan forstå at jenter liker det, men..
grimfer skrev:Ugh.. Synes vi skal prøve en ting jeg.. Tenk på hva du føler og si DET FØRSTE som faller deg inn:DMr2Nyter'n;p skrev:Jeg har nettopp stått opp. Jeg er syk, men litt frisk. Jeg skal drikke is-te. Den er fra Tine. Den er i ferskensmak. Jeg klør på ryggen. Jeg har ikke lang nok arm. Jeg prøver en fot. Jeg mislyktes.Men hvordan står det til ellers da?
Fordøyelsen i orden?
Hehe. Tror vi trenger litt mer detaljer fra ditt actionfylte liv!