TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #438325  av Emil_L

Liten statusoppdatering fra LA siste dag i 2013.

Varmt som i Helv***e, hetesjokk og dehydrert som en plante i ørkenen når jeg prøvde meg på noe et par lokale kalte manndomsprøven. Nemmelig å løpe fra Wounder Veiw Trail (Cahuenga Peak Trail) til Hollywood Sign (3 miles) på 45 min.
Noe jeg fant ut at var en dum idé med bare 1 liter vann, og mørke klær, på en dag hvor det ikke var en sky i sikte, og 25grader + i sola. Hetesjokk etter 3 kilometer, og måtte der "bryte" (Vel, påstår at 300 meter opp også hjalp til og knekke meg :P )

Streetmeet ble det heller lite av, sovna 2 timer etter at jeg kom til hotellet. Men har hørt at det skal være et MR2 treff her i morgen, så får se om jeg kommer meg dit.

Da ønsker jeg alle et godt nyttår, og så kommer jeg tilbake i 2014 :)
 #438332  av ArildM

Kos dere både i Japan og i USA :)

Her i dag var det 7 grader og sol, kanskje ikke noe ekstremt, men svært behagelig til å være Januar :)
 #438333  av ArildM

Audun F skrev:
Mr2mr2 skrev:skulle gjerne kjøpt disse, men blir for dyrt for meg :(

http://www.ebay.com/itm/JDM-TOYOTA-90-M ... 5a&vxp=mtr
Holy sh... Det er jo slike jeg har :D
Samme som jeg også har :D Tror ikke det er så mange i Norge som har slike seter :)
 #438363  av inzane2012

Ja, da har vel julematen fått tid til å passere ut gjennom systemet, og alkoholen har forlatt kroppen og en begynner å kunne tenke litt bedre. Så da lurer jeg på, har folka her inne noen planer di har tenkt å få utført i det nye året?
 #438367  av Mr2mr2

Jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan å få motoren godkjent i bilen min :)
 #438371  av ArildM

Tror jeg fortsetter i samme bane som fjoråret, kaste bort mye penger på bil, bruke resten på å spare til hus :mrgreen:
 #438372  av Inz4ne

Blir vel nesten det samme som det du skal for min del Arild, kaste bort penger på bil og nedbetale på hus, eventuetl begynne på noe garasjegreier.
 #438374  av ArildM

Ønsker meg garasje snart, lei av å holde på i grusen eller å måtte låne garasjeplass, så jeg håper på garasje med hus i løpet av 1-2 år :)

Ellers er da livet fint det, med mer og mer sol hver dag, og et par fine biler i oppkjørselen om sommern. Bare bli ferdig med Januar nå så blir det finere tider i møte :)
 #438377  av celicat23

I år? Være fornøyd med stereoanlegget og slutte kjøpe noe nytt utstyr hver mnd, fikse det lille som er av rust på avensisen etter steinsprut og motstå fristelsen til å bytte ut avensis'en med noe mer spennende. Forsøke begynne med litt fotografering igjen, men er ikke helt overbevist om at det kommer til å skje.... "Selvkontroll" er nøkkelordet for 2014.
 #438396  av ArildM

:lol: Vi lever jo bare en gang, så selvkontroll er oppskrytt 8)
  • 1
  • 949
  • 950
  • 951
  • 952
  • 953
  • 1171