TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439817  av ArildM

Begynt å se Walking Dead nå, var absolutt ikke dumt. Grei underholdning på kveldene.
Sett halvveis i sesong 1.
 #439829  av Myklebust

Berre å glede seg til videre sesonger! Begynte på sesong 1 for et par måneder sia og har nådd igjen siste sesong no. Terningkast 6! :D Liker spesielt godt at det er relativt lite cheap scares i serien!
 #439840  av Mr2mr2

Folket som har biler på vinterlagring. kobler dere ifra batteriet når bilen står på vinterlagring? :)

kanskje litt seint å tenke på dette nå, men bedre seint en aldri :P. bilen min står forresten uten strøm :)
 #439843  av ArildM

Overraskende bra, inne på sesong 2 nå :) Dette er høykvalitet for serie å være :)
Enig ang cheap scares :)
 #439845  av Inz4ne

Personlig så syns jeg tegneserien The Walking Dead, som serien er basert på, om en noe løst er bedre, men fortsatt et av de beste programmene som går nå for tiden. Jeg greide å bli lurt til å begynne å se one piece så jeg henger etter med alle serier som jeg har fulgt med på til vanlig, begynte å se på det i januar, så har litt catching up å gjøre med andre serier når jeg er kommet meg til siste episode av one piece :P Er på episode 591 av 632 nå :P
 #439847  av ArildM

Synes one piece ble litt kjedelig uti episode 200 ish :P
 #439848  av Sarlacc

Mr2mr2 skrev:Folket som har biler på vinterlagring. kobler dere ifra batteriet når bilen står på vinterlagring? :)

kanskje litt seint å tenke på dette nå, men bedre seint en aldri :P. bilen min står forresten uten strøm :)
Nei. Tanken er at hvis batteriet er dødt når våren kommer så er det problemer med el-anlegget som bør finnes og fikses.
 #439849  av Inz4ne

Fra episode 196 til 228 så syns jeg ikke det var liek bra, men så ble det bedre etter det igjen, men det er jo ikek for alle, i tillegg så syns jeg de 25 første episodene var treeege, så de tok lengre tid å se enn de andre :P
 #439851  av celicat23

Da var xbox one bestilt, kun for å spille titanfall.... Er jo ikke noe annet å spille på den uansett :lol: Må være tidenes mest elendige konsoll lansering denne generasjonen her :roll:
 #439863  av Myklebust

Du får jo gama forza 5 då! Det er einaste spillet som trekker meg til Xbox one. Men blir nok playstation på meg denne gangen.
 #439865  av ArildM

Jeg kobler fra batteriet når jeg setter inn bilene mine. Både for å unngå å trekke vedlikeholdsstrøm (omså enn det bare er klokken), og samtidig forhindre at det skjer noe tull med ledningsnettet som gjør at ting tar fyr. Mulig jeg er paranoid, men kretsene på min bli er ikke sluttet så lenge jeg ikke har oversyn med den :)
 #439867  av ArildM

Inz4ne skrev:Fra episode 196 til 228 så syns jeg ikke det var liek bra, men så ble det bedre etter det igjen, men det er jo ikek for alle, i tillegg så syns jeg de 25 første episodene var treeege, så de tok lengre tid å se enn de andre :P
Ble litt kjedelig litt uti synes jeg, særlig med overlapping av episodene som gjorde at man måtte se det samme 15 ganger på nytt på 2-3 episoder, før de dro til en ny øy og det skjedde noe som var marginalt forskjellig fra det som skjedde i forrige episode.
 #439868  av celicat23

Myklebust skrev:Du får jo gama forza 5 då! Det er einaste spillet som trekker meg til Xbox one. Men blir nok playstation på meg denne gangen.
Uff, nei... Er ferdig med forza... Har spilt 1, 2, 3 og 4 - men nå er det slutt. Lei av å betale for de samme bilene som DLC hvert år, kjøre rundt på stort sett de samme banene... De må lage noe nytt hvis det skal være av interesse, ikke bare den vanlige "oppdateringa" de kommer ut med.

Gaystation 4 skal vel få driveclub eller hva det heter for noe, det ser jo veldig lovende ut. Skulle jeg gjort det vanlige - å kjøpt begge konsoller - så hadde jeg snust litt på det.... Men denne generasjonen så tror jeg det blir kun en konsoll i stua.
 #439869  av Myklebust

Har xbox 360, avskydde ps3, men ps4 har eg trua på! The crew ser jo også ganske digg ut!
  • 1
  • 958
  • 959
  • 960
  • 961
  • 962
  • 1171