TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439873  av celicat23

Jeg spilte nesten aldri på ps3 rett og slett fordi jeg syns kontrolleren var forferdelig. Testen PS4 kontrolleren i en butikk, og den føltes myyyye bedre. Som bluray spiller er ps3 ubrukelig for min del pga den bråker for mye.
 #439876  av Myklebust

Vel, hadde aldri ps3 sjøl, men kver gang eg var på besøk hos kompiser med ps3 så var det oppdateringer.. oppdateringer i det uendelige. Så blei psn hacka.. og movekontrolleren såg heilt mongo ut :shock:

Einaste ps3 hadde som var betre enn xbox360 var blurayspiller over vanlig dvd.
 #439878  av inzane2012

kan vere enig med at ps3 bråker litt mer enn nødvendig, men om du kjøper den siste utgaven så tror jeg ikke den støyer mer enn en vanlig bluray spiller. Men for min del så tuner jeg bare ut viftestøyen og skrur heller opp lyden litt på tven :)
 #439886  av jona88

Jeg har ps3 som er ett år gammel og den støyer ikke!! Har også en eldre ps3 og den støyer litt, men ikke mer enn at man kan overdøve det med litt volum på lyden :D
 #439895  av ArildM

+1 på den. Skal du høre musikk hører du bakgrunnsstøy, så enkelt som det.
Feks om du skal høre på noe akustisk musikk, da er det ikke fint med viftestøy fra PC, PS3 osv osv.
Selv forsterkerstøy fra en billig forsterker er forskrekkelig å høre på, så det er nok ørene til lytteren som avgjør i dette tilfellet.
Har en PS3, bruker den kun til Netflix siden Netflixen på TVen har klikka :)
 #439896  av celicat23

Jeg er i samme båten som Arild her. Selv en cpu vifte på bare 9db i lyddempet pc kabinett ble for mye støy for min del, så nå er hele pc'n passivt kjølet. Og +1 på elektriske ting som du hører summer når det står på... Har byttet ut 6 subwoofere bare for å finne noen som ikke lager noe lyd what so ever når de står i passiv modus. Stillhet er gull.
 #439902  av ArildM

Demping av bilen
Det er flere grunner til at en bil bør dempes . En av grunnene er at en bil skaper mye støy under kjøring, avhengig av biltypen lager en bil i 70 km fra 75 -95 dB støy. Mesteparten av dekk og motorstøy ligger i det lave frekvens området, fra ca 250 Hz og ned . Ved å dempe støynivået i bilen med 10 dB vil man få en dobling av lyd volumet i det aktuelle frekvens området, dette er noe som igjen tilsvarer en 10 dobling av forsterker effekten .
Uansett er det jo snakk om en renhet i musikken man hører på, bakgrunnsstøy er vanvittig ødeleggende om man har ørene for det. Prøvde å laste ned en serie jeg følger med på i SD i stedet for 720p. Bildekvaliteten var "grei", men lyden var horribel, rett og slett grusom :oops: Det skurret i åpningsmelodien og dialogene hørtes tomme og forferdelige ut. Samboeren hørte ikke noen forskjell.

Det gjorde hun forøvrig heller ikke når jeg byttet høyttalere, spurte bare hva som var vitsen med å bytte til nye høyttalere, de spiller jo musikk akkurat likedan som de forrige :lol: :D
 #439907  av Mr2mr2

hahaahah, bare å passe seg :P

#439910  av celicat23

Aaaaahahahaha... Det går faen ikke an å sende voice meldinger til venner med failbox one :roll: Er det mulig..... Hvordan kan ett firma som microsoft gå så på trynet? :roll: Meny systemet til xbox720p virker som ett steg bakover i forhold til xbox360.. Blir sikkert bedre når man blir litt mer vant, men... Seriøst? Kan ikke sende voice meldinger??? Og når jeg fikk en voice melding fra en kompis med 360 så spretter det opp en beskjed at jeg må høre den med xbox 360 :lol: :lol:
  • 1
  • 959
  • 960
  • 961
  • 962
  • 963
  • 1171