TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #441938  av Mr2mr2

Har begynt å kjenne d på Nervene nå at det kun er 10 dager til oppkjøring :O :O :D

Blir å kjøre over alt i de typiske oppkjøringsrutene rundt i byen frammover :P :)
 #441951  av ArildM

Lurt det :) Prøv å ta det med ro på oppkjøringsdagen, det er når du blir stressa du gjør feil :)
 #441983  av Mr2mr2

Ble jo ikke akkuratt mindre press på meg nå, når en kammerat av meg strøk i dag :P :roll: :?
 #441987  av 2r-e-rik

viste ikke at jeg hadde konto hos nets engang før jeg fikk denne e-posten:

Kære kunde hos Nets,

Vi har for nylig fastsleet, at forskellige computere pe din Verified by Visa-konto,
kodeord og flere fejl var til stede fer forbindelsen. Vi har nu brug for dig til at bekrefte dine kontooplysninger Verified by Visa.
Hvis dette ikke er afsluttet inden for 48 timer,
ville vi vere tvunget til at indstille din konto pe ubestemt tid, da det kan bruges til svigagtige formel.
Tak for din forsteelse pe denne mede. For at bekrefte din online-konto.

Klik her for at aktivere din konto
 #441994  av Mr2mr2

celicat23 skrev:Er ikke bare det motivasjon for å gjøre det bedre, så du kan mobbe driten ut av han når du klarer det? :D
Jo, det er jo sant ;)
 #442108  av Mr2mr2

Noen som har erfaring med bmw 320i? ifra slutten av 90 tallet?

Noen som har erfaring med hvor elendig den motoren går? :P tror det er noe som ikke stemmer :P har aldri kjørt en så dau bil før :P
 #442112  av Makk

Går den på alle 6? Vanskelig å oppdage på de iheltetta katalysatoranlegga da den går superstille... venn av meg hadde en slik cirkus samme årstall å det var fryktelig sløvt men faen det var såvidt en kunne merke den gikk kun på 5 sylindre.

Går ivertfall som et megadass om den ikke gjør det :D

Viss det er sekser på den så er det 6 coiler å det er ikke uvanlig at en ryker.
 #442127  av Myklebust

Off, BMW.. :mrgreen:

Syns det Makk skriver høyrest fornuftig ut! Eg tenkte LMM, men den går vel ikkje ujamnt?
 #442143  av Mr2mr2

Er det så vanskelig å høre om den går på alle 6? Tror min går på alle men kan jo se nærmere på det ;)

Er ikke lmm har testet ;)
 #442147  av Royalmaas

I morgen bærer det til Madlaleieren og Sesjon 2.. Er egentlig ikke sikker på hva jeg vill, har attest med meg der arbeidsgiver har tilbudt fast jobb etter fagprøve om 1 måned, og vet ikke om jeg har lyst å miste ett år med intekt osv...

Har egentlig ikke papirer på noe annet som kan gjøre att jeg slipper førstegangstjeneste, så er spent på hva de sier. Men har sagt til med selv att jeg skal gjøre alle testene så godt jeg kan og ikke late som jeg ikke klarer bedre.

Er det sånn att det er lett å slippe nå, bare å si att jeg ikke er interessert da jeg har fast jobb, en haug med biler og det egentlig er litt sent å stikke inn nå ? På Sesjon del 1 for 2-3 år siden skrev jeg att jeg var interessert å ta utdanningen min der inne, men fikk som svar att jeg ikke virket interessert så jeg ble ikke kalt in til del 2 da. Synest det er merkelig de vill ha meg inn nå da. :?
  • 1
  • 967
  • 968
  • 969
  • 970
  • 971
  • 1171