Makk skrev:Royalmaas skrev:I morgen bærer det til Madlaleieren og Sesjon 2.. Er egentlig ikke sikker på hva jeg vill, har attest med meg der arbeidsgiver har tilbudt fast jobb etter fagprøve om 1 måned, og vet ikke om jeg har lyst å miste ett år med intekt osv...
Har egentlig ikke papirer på noe annet som kan gjøre att jeg slipper førstegangstjeneste, så er spent på hva de sier. Men har sagt til med selv att jeg skal gjøre alle testene så godt jeg kan og ikke late som jeg ikke klarer bedre.
Er det sånn att det er lett å slippe nå, bare å si att jeg ikke er interessert da jeg har fast jobb, en haug med biler og det egentlig er litt sent å stikke inn nå ? På Sesjon del 1 for 2-3 år siden skrev jeg att jeg var interessert å ta utdanningen min der inne, men fikk som svar att jeg ikke virket interessert så jeg ble ikke kalt in til del 2 da. Synest det er merkelig de vill ha meg inn nå da. 
Viss du ikke vil inn, så si at du kommer til å bli deprimert av å plutselig bli tvunget inn da du hadde lyst før, men nå har du andre planer og obligasjoner i livet da du ikke kom inn før å at du ikke trenger mer å tenke på nå for du har så mye på tapetet i forhold til da at det driver deg til vanvidd.
Eller du kan reise til presten i leiren å lire av deg en tåre, smarteste jeg har gjort ivertfall.. slipper en innkalling 3 ganger i året for å være tyttebærsoldat
Da bærer det inn til Elverum i januar, skal ha førstegangstjeneste som vedlikeholder på kjøretøy/våpen osv.. Snakte en del med veldig hyggelige karer fra Madla, og kom fram till att det var dette jeg ville

Så da blir det vell å spare opp en del penger og selge unna ett par bilen frem til januar...
Sprang så hardt på 3d mølla att jeg kastet opp 5 ganger etterpå, ble liggende på gulvet i en halvtimes tid.. Har aldri vært så sliten i hele mitt liv, men jeg klarte en karakter høyere enn forventet