TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #442297  av inzane2012

ja burde jo ikke vere vanskeligere enn det, surt å måtte ringe i ett sett... Var innom Autoforum for 2 uker siden for å søke på en bliklargjører stilling, hadde med alle papira mine, hadde en prat med sjefen i ca 10-15, og sende noen bilder av tidligere jobber på mail dagen etterpå. Og til ho musa så sa jeg det at det var så irriterendes når en aldri fikk vite at bedriftene hadde annsatt noen. Det var ho jo helt enig i, og syns at en vertfall skulle få svar uansett. (Hadde fortalt at jeg hadde søkt på flere jobber før denne men aldri fått noe tilbakemelding før jeg ringte)

Anyways, ringte på den jobben i dag, og hva fikk jeg høre? Joda di hadde allerede annsatt noen di, men ikke faen og musa gadd bare nett sende meg en epost en gang...
 #442298  av inzane2012

Så, var borte i postkassa nå nettopp, der låg det jaggu meg ett brev fra nevnte autoforum. Og der stod det at di hadde annsatt en anna kar på onsdag i forrige uke. Det som er ekstra irriterendes da er at jeg ringte på tirsdag for å høre(ei uke etter jeg var innom og leverte søknaden) og da fikk jeg beskjed at sjefen måtte ha ut den uka på å bestemme seg... Faen at eg ikke kunne fått beskjeden på onsdagen da så jeg slapp å gå å vente ei uke til på ingenting...
 #442315  av Mr2mr2

fint å ikke få ny oppkjøring før 28 juni!! :( :(

FML.
 #442325  av ArildM

Har vært i samme situasjon som deg Nicolay, dritkjipt når de ikke en gang gidder å si fra til alle som har søkt. Men mange firma som opererer slikt.

Hva skjedde på oppkjøringa da Torstein?
 #442327  av Myklebust

inzane2012 skrev:Så, var borte i postkassa nå nettopp, der låg det jaggu meg ett brev fra nevnte autoforum.
Kjenner han som har fått jobben. Var visst en del som har søkt, og ho sjefen der er ganske fersk i stillinga. Det, kombinert med at det er svart per post i staden for e-post/mobil har nok bidratt til at det har tatt tid å svare deg. Creds for at dei i det heile tatt har svart då. Er jo ikkje alle bedrifter som gjer det.
Mr2mr2 skrev:fint å ikke få ny oppkjøring før 28 juni!! :( :(

FML.
Det var kjipt! :( Må henge meg på Arild her og spørre.. kva var det som gjorde at du strauk? :|
 #442332  av Mr2mr2

Synes sensor var forferdelig dårlig på å si stedene jeg sku kjøre, som førte til en del dårlige plasseringer.

Så var jeg i tilleg drittnervøs, så gjore sikkert ikke helt store helhetsintrykket :P
 #442336  av Inz4ne

Jeg vet jeg så en nettside som solgte ferdig overhalte/nybygde 4age motorer i alle varianter, spesifisert som redtop bluetop osv, pluss andre motorer. Men jeg greier ikke for alt gullet i verden å finne igjen den siden. Noen som kjenner til siden?
 #442339  av Sarlacc

Mr2mr2 skrev:Synes sensor var forferdelig dårlig på å si stedene jeg sku kjøre, som førte til en del dårlige plasseringer.
Så var jeg i tilleg drittnervøs, så gjore sikkert ikke helt store helhetsintrykket :P
Hvis du ikke får beskjed om noe annet, så skal du vel rett fram da?
Lykke til neste gang! Håper du får en snillere sensor, du har nok vært uheldig.
 #442346  av Mr2mr2

Men biltilsynet er i skikkelig strykesone for tiden.

Kjenner 5 stk som har strøket de siste 1,5 ukene :P
 #442347  av celicat23

Når jeg hadde oppkjøring så hadde jeg en siste kjøretime med sjåførlæreren bort til biltilsynet, og kjørelæreren min var så grei at han sa han skulle bli med på oppkjøringa hvis jeg fikk en kuk av en sensor... Og når sensoren nærma seg bilen så satte sjåførlæreren seg inn i bilen, så du kan tenke deg hvor fornøyd jeg var når jeg allerede før vi hadde kjørt 1m visste han var en idiot. Jeg bestod så vidt (hadde kun 1 feil, men han mente den var SÅÅÅÅ grov at jeg nesten strøk) og bare noen månder etterpå så fikk han sensoren sparken, nettopp fordi så mange klagde på han.

Jeg kan kanskje takke sjåførlæreren for at det ble lappen. Hadde han ikke vært med så ville sikkert han jævelen strøket meg også.. Var en kul sjåførlærer jeg hadde.. Han kjørte rally på fritiden, og etter vi var ferdig med det obligatoriske på glattkjøringa (som tok null tid) så brukte vi en god stund på å se hvor fort jeg kunne ta svingen hvor de heiv ut dokka,hvor lenge jeg kunne ligge sidelengs (med forhjulstrekk galant) osv osv :)
 #442349  av inzane2012

Myklebust skrev:
inzane2012 skrev:Så, var borte i postkassa nå nettopp, der låg det jaggu meg ett brev fra nevnte autoforum.
Kjenner han som har fått jobben. Var visst en del som har søkt, og ho sjefen der er ganske fersk i stillinga. Det, kombinert med at det er svart per post i staden for e-post/mobil har nok bidratt til at det har tatt tid å svare deg. Creds for at dei i det heile tatt har svart då. Er jo ikkje alle bedrifter som gjer det.
Hils han fra meg og si han er en idiot som tok jobben min :) hehe
Skulle nesten tro at det å vere bilklargjører var en ingenør grad... Sendte jo masse bilder fra tidligere jobber jeg har gjort, men var vel ikke nok :(... Har søkt på jobb hos toyota og, men der gikk fristen ut i går, så får vente ett par dager før jeg ringer og hører...
 #442353  av Myklebust

Hundre ganger kjekkere å jobbe hos Toyota vil eg tru!
 #442357  av inzane2012

godt mulig... men planen var at vist jeg fikk meg jobb i førde, så skulle jeg ha meg en leaf siden det er ca en times kjøring til og fra jobb, og vist jeg fikk jobb på autoforum, så kanskje jeg fikk noen bra rabatter på en leaf der ;) Toyota har desverre bare hybrid biler, og da kan jeg like godt kjøpe meg en blumotion polo, samma, om ikke mindre forbruk som en prius/auris hybrid...
 #442358  av Myklebust

Om du kjøper bil berre for pendlingen sin del så kjøp deg heller en bruktbil til rundt 50k? Sparer jo grasat på det i forhold til å kjøpe nybil og miste halve verdien første året :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Denne f.eks! :lol:
  • 1
  • 969
  • 970
  • 971
  • 972
  • 973
  • 1171