TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #442414  av Sarlacc

Jeg vet ikke noe om emnet, men det slår meg at fettstoffer og dritt fort kan bli et problem.
Hvis en slik overflate først er blitt møkkete, hvordan får du vasket det bort når overflaten er vannavstøtende... ;-)
 #442415  av inzane2012

Sarlacc skrev:Jeg vet ikke noe om emnet, men det slår meg at fettstoffer og dritt fort kan bli et problem.
Hvis en slik overflate først er blitt møkkete, hvordan får du vasket det bort når overflaten er vannavstøtende... ;-)
ja var akkurat det jeg skulle til å si :) men det må jo vere den ultimate formen for latskap om det funker på biler :D en annen ting er jo fettstoffer og dritt og sånt forsvinner ilag med vannet, eller om det bare blir liggendes igjen og tette "porene" slik at stoffet slutter å virke...
 #442419  av Sarlacc

inzane2012 skrev:... en annen ting er jo fettstoffer og dritt og sånt forsvinner ilag med vannet, eller om det bare blir liggendes igjen og tette "porene" slik at stoffet slutter å virke...
Jepp, det var det jeg mente.

En annen ting er at overflaten kanskje ser matt ut?
Det ultimate vil jo være speilblank bil som ingenting setter seg på.
Fugledritt, asfalt, gulstripemaling og guggis bare preller av og bilen trenger aldri å vaskes... Håper det kommer noe sånt! Yay nanotech :-)
 #442420  av inzane2012

husker ikke hvilket, men er jo ett bilmerke som påstår at di har en lakk som kan reparere seg selv nå, så tror ikke vi er så langt unna lakk som er nesten som teflon med det at ingen ting fester seg til den....
 #442421  av Sarlacc

inzane2012 skrev:husker ikke hvilket, men er jo ett bilmerke som påstår at di har en lakk som kan reparere seg selv nå, så tror ikke vi er så langt unna lakk som er nesten som teflon med det at ingen ting fester seg til den....
Kan ikke være Toyota. De selger nye biler ferdig med riper.
 #442462  av Mr2mr2

Har vert på mitt første offroad treff i helgen :D
Begynte rett på i konkuranse med en gang uten trening, og d va jo en opplevelse :P

Kom på 6/10 plass :) 1. Plass co driver og beste debutant prisen :D
Må si d va jævlig gøy å råne suzukijeep offroad og het sykt hvor en faktisk klarer å komme seg fram i skogen :D
 #442500  av Mr2mr2

lekte i gjørmen :P

#442576  av Inz4ne

Noen her som vet om et verksted som tar eukontroller som ikke er så nøye på om man har byttet til uorginal motor? Er en orginal motor fra samme produsent bare fra en annen bilmodell. Verksted bør være i området rundt drammen, kongsberg, tønsberg.
 #442816  av Myklebust

Vore å henta nyebilen idag! Usikker på dekalane.. plukker dei nok av til vinter'n :)
Vedlegg
WP_20140603_001.jpg
WP_20140603_001.jpg (508.49 kiB) Vist 2616 ganger
 #442825  av Myklebust

Er nok spøk, dessverre :mrgreen: Men såg denne i Førde. Liker dekalene veldig godt! Skulle hatt dei uten all flax-reklamene.
  • 1
  • 971
  • 972
  • 973
  • 974
  • 975
  • 1171