TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #443338  av Mr2mr2

Jeg har kjørt i 2 dager og BMW'en har allerede hatt 3 forskjellige ulyder :P
 #443339  av inzane2012

Hvor mange 18 åringer her inne har først jubla over å nettopp fått lappen, for så å komme tilbake senere og si di har mista den?? :D

Har blitt tatt i kontroll 3 ganger nå, men heldigvis aldri mista lappen, burde kanskje lære selv og :)
 #443344  av Sarlacc

inzane2012 skrev:Har blitt tatt i kontroll 3 ganger nå, men heldigvis aldri mista lappen, burde kanskje lære selv og :)
Jeg har nok prikker og bøter jeg også... Vurderer å investere i laser-scrambler 8)
 #443347  av ArildM

Er vel taktisk lurt å kjøre bmw, sklir litt inn i mengden :-) mr2 blir man stoppet med selv om man kjører etter fartsgrensene (har blitt stoppet maaange ganger, aldri fått bot :-)
 #443368  av inzane2012

Sarlacc skrev:
inzane2012 skrev:Har blitt tatt i kontroll 3 ganger nå, men heldigvis aldri mista lappen, burde kanskje lære selv og :)
Jeg har nok prikker og bøter jeg også... Vurderer å investere i laser-scrambler 8)
det "fine" med prikker er at di forsvinner etter ett år uten nye bøter :P
 #443373  av Emil_L

Nei, nok slasking i dag, får vel komme seg ut å begynne demontering av motor om man skal få noe gang i dette :)
 #443374  av Sarlacc

inzane2012 skrev:det "fine" med prikker er at di forsvinner etter ett år uten nye bøter :P
Det er tre år, men enig i at det er bra de går ut på dato...

http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2003-09-19-1164
§ 4.Tap av førerett
Den som registreres med åtte prikker eller mer i løpet av tre år skal tape føreretten for seks måneder. Treårsperioden regnes for hver enkelt overtredelse. Beregning av perioden skjer fra tidspunktet da den tidligere overtredelse var rettskraftig avgjort til gjerningstidspunktet for siste overtredelse det blir ilagt straff for.
Når føreren får tilbake føreretten etter at denne har vært tapt, skal prikkene som lå til grunn for eller ble tatt i betraktning ved rettighetstapet, slettes i registeret.
 #443417  av Mr2mr2

må være lov å leke seg litt å

(foregikk på privat og lukket område)
 #443418  av Myklebust

Kult bilde! Kjekt å leike seg litt! :)
  • 1
  • 974
  • 975
  • 976
  • 977
  • 978
  • 1171