TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #443449  av Makk

7 interessanter så langt på MR2'en jeg har lagt ut.

Gud som jeg hater å selge biler under 100k.... alle de pengeløse masekoppene ringer, lover å lyger :S

Noen andre som har merket seg problemet med å selge rimelige bruktbiler?

Don't even get me started når det gjelder 10.000 kronersklassen hahaha :D
 #443507  av Mr2mr2

Da må jeg gratulere mr2pondus med kjøp av en nydelig mr2 ;)
 #443511  av inzane2012

Noen her som holder til nede i karmøy distriktet og kjenner til Torvastad Bil & Deler AS? Følte meg litt i det nostalgiske hjørnet og sjekka ut om han som kjøpte MR2'n min fortsatt hadde den, men står at det er Torvastad som er eier nå...
 #443512  av mr2pondus

Mr2mr2 skrev:Da må jeg gratulere mr2pondus med kjøp av en nydelig mr2 ;)
Tusen takk for en knirkefri handel. Du har gjordt et solid stykke arbeid med denne bilen!
 #443515  av Teamany

Innlegg ArildM
Noen som spiller Grepolis her da? :)

Jepp, er aktiv grepolis"kriger" :) Who are you and who are you working for? :)
 #443523  av Mr2mr2

Jeg ska være på gatebil lørdagen :)

kjører bortover til sverige natt til fredag, handler å til bake til en campingplass i næreheten :D :D
 #443524  av Royalmaas

inzane2012 skrev:Noen her som holder til nede i karmøy distriktet og kjenner til Torvastad Bil & Deler AS? Følte meg litt i det nostalgiske hjørnet og sjekka ut om han som kjøpte MR2'n min fortsatt hadde den, men står at det er Torvastad som er eier nå...
Jeg kjører forbi der hver dag til jobb, hvilken bil er det snakk om :) ?
 #443527  av inzane2012

Er snakk om en knall gul mr2 mkII :) regnr JU80039, den hadde borderfront og TSW Catalunya felger når jeg kvitta meg med den, men om den har det nå vet jeg ikke :)

disse felgene her om du er usikker :)
Bilde
 #443528  av Royalmaas

Hmm har desverre bare sitt ett par røde MK2 som kjører rundt her i distriktet dessverre.. Kan kjøre innom en dag vist jeg husker det å kikke litt :)
 #443530  av Myklebust

http://blog.toyota.co.uk/toyota-sports- ... 7wa8I1dXYZ

Toyota UK tester AW11 mot MR-S, og AE86 mot GT86! :D Skikkelig stilig av dei!
 #443538  av ArildM

Car Throttle som gjorde testen tror jeg :) Uansett mange fine biler, lesningen var vel heller så som så. Konkluderte vel med at de nyere bilene var littegrann bedre enn de gamle?
 #443546  av Myklebust

Ja, blei ikkje mykje god lesning av det egentlig, men eg liker at Toyota deltok på det uansett!

Car Throttle kjem vel med video på YT?
 #443551  av inzane2012

Royalmaas skrev:Hmm har desverre bare sitt ett par røde MK2 som kjører rundt her i distriktet dessverre.. Kan kjøre innom en dag vist jeg husker det å kikke litt :)
Ja vist du hadde gadda så hadde det vert kjekt, men er ikke krise :) bare litt nyskjerrig på hvor bilen har havnet :)
  • 1
  • 975
  • 976
  • 977
  • 978
  • 979
  • 1171