TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #444855  av Emil_L

Var ikke mer enn førerkortsjekk denne gangen. Tror vel ikke Satans Vrangvesen hadde blitt for imponert over Moongoose eksosen :lol:
 #444868  av Myklebust

Makk skrev:Rasshøla trenger å jekke seg litt ned, dem går å messer om at alle må kjøre på bane, men der står dem.
Word.
inzane2012 skrev:Drømte faen meg at jeg kjøpte meg ny MR2 i natt :( så skuffa når jeg våkna og skjønte at det bare var en drøm...
Haha! :lol: Er det ikkje jekligt? ;)
 #444875  av ArildM

Bare å realisere drømmen det :) Drømte at jeg hadde kjøpt meg hus i natt, og det har jeg jo :D
 #444876  av inzane2012

ha, en fordel å ha ny jobb først vertfall, og så få orden på økonomien igjen... Satser på at jeg får meg jobb på detta asylmottaket som kommer her, så får vi se om den blå mr2'n som ligger ut gjør det da og...

Fun fact om den drømmen min, jeg drømte at den var i en farge som heter steel mist grey, og jaggu faen var ikke det en farge som heter det til mr2 og :) hehe
 #444956  av ArildM

Jeg brukte helga på å skru Ikea møbler.
Uansett, eget hus er DIGG :mrgreen:
 #444966  av Mr2mr2

Da blir det utreise på meg i morgen :D :D

Blir spennende å jobbe på plattform :D
 #444973  av ArildM

Nice å jobbe på plattform, godt betalt i alle fall :)
Jævlig godt å være ferdig med å møblere huset. Nå kan jeg begynne å rydde i garasjen, slik at jeg i alle fall får plass til en bil i vinter :)
 #445004  av Inz4ne

Hva skal man gjøre om man har kjøpt bil og selger ikke har levert salgsmelding? Og selger ikke svarer på henvendelser, har ikke gjort det enda hvertall.
  • 1
  • 982
  • 983
  • 984
  • 985
  • 986
  • 1171