TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #445006  av Inz4ne

Er uten skilter, så det blir vrient.
 #445014  av Inz4ne

Hvordan kan jeg omregistrere den selv?

Er litt kjedelig å resie 8-9 timer hver vei for å oppsøke selger.
 #445022  av lasse

Kan jo evt sende ham ett rekommandert brev? Da får du ihvertfall vite om han mottar det eller ikke.
Er en skikkelig kjip greie det der, men håper du har kontrakt på at du har kjøpt bilen?
 #445027  av Inz4ne

Billig bil å anse som et lett repobjekt så, så ikke noe poeng med salgskontrakt, selvom jeg har samtalelogg fra finn på avtale av kjøp.
 #445029  av Mr2mr2

finnes kun EN positiv ting med helg på plattform.

EKSTRA god mat :D :D
 #445034  av Myklebust

Og så lønna då, heldiggris! :lol:
 #445036  av inzane2012

stikk innom nærmeste vegvesen kontor og spør om hjelp der, kanskje personen bak skranken er i godt humør og vil hjelpe til... Evt, send inn en salgs melding selv og signer for for fyren selv? ;)
 #445039  av Inz4ne

Jepp får stikke innom vegvesenet til uka.
 #445058  av Sarlacc

Inz4ne skrev:Er litt kjedelig å resie 8-9 timer hver vei for å oppsøke selger.
Si hvor han bor, så kanskje noen fra forumet melder seg til å ta med en tre-fire kompiser og ringe på?
De må bare passe på å være veldig høflige og vennlige, smile konstant, så det ikke oppstår noen misforståelser :-)
 #445068  av Inz4ne

Fyren holder til i levanger, om noen melder seg frivilig til å ta en tur å prate med fyren er jeg takknemlig for det, ta isåfall kontakt på pm for videre detaljer.
 #445075  av RuneÃ¥dl

Da har jeg vært å kjøpt meg nytt modellfly, 2.2m 50cc bensin :mrgreen: gleder meg som en unge til å fly litt igjen 2.5 år siden sist nå, noen andre her inne som flyr modellfly? :D
  • 1
  • 983
  • 984
  • 985
  • 986
  • 987
  • 1171