TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #445085  av Inz4ne

Fikk melding fra selger nå, ser ut som det kan ordne seg, om ikke så blir det langtur til helga.
 #445110  av inzane2012

Runeådl skrev:Da har jeg vært å kjøpt meg nytt modellfly, 2.2m 50cc bensin :mrgreen: gleder meg som en unge til å fly litt igjen 2.5 år siden sist nå, noen andre her inne som flyr modellfly? :D
En kompis av meg har begynt å fly modell fly nå. Riktig nok med elektro motora da, men ene "funjet'n" han har lagd er ganske sprek i lufta. Er heimelagde flykropper og. Kjøper inn svære plater i ett isoporlignende materiale og teiper ene sida på det så det blir stivt. Har vert mye ute med han i sommer for å teste nye design og oppsett :) Har alltid hatt lyst å lære meg detta så vi får se om ikke jeg og prøver meg til neste år etter litt mer trening i denna modellfly simulatoren jeg har :)

On another note... fikk ENDELIG innkalling til jobbintervju på mandag. Enorm lettelse å bare ha komt så langt, første jobbintervjuet på 4 år... har søk på jobb nå i snart 2 år uten å komt så langt, så nå var det jaggu på tide...
 #445138  av Myklebust

Storsalg på BS Bildeler! Opp til 95 % rabatt! :) http://www.bsbildeler.no/?gno=991

Fant ikkje noke spess eg ville ha, men likevel.
 #445143  av Makk

inzane2012 skrev:EVE er jo avleggs, er Star Citizen som gjelder nå :)
Ja, brukte 150 dollar i fylla på å spasere rundt i en hangar å trykke på knapper...

Bedre å være awesome i EVE da :D
 #445198  av inzane2012

Jaja, da er endelig arbeidsledigheta over, og forhåpentligvis for ei GOD stund. Fikk plass i ett trainee program der jeg skal innom 3 bedrifter på ett år. Begynner i ett som resirkulerer sink holdig avfall for å gjennvinne sinken. Ett skikkelig drittstoff å jobbe med etter det jeg har hørt, og støvet som kommer med dette er vist noe jævla drit, men får mulighet til å ta hjullaster sertifikat, så bare det gjør det verdt det :)
 #445210  av ArildM

Gratulerer Nicolay! :mrgreen: Er herlig når man kommer i gang igjen med jobbing :) Helt til man blir lei og ønsker man hadde mer fri :lol:
 #445246  av Mr2mr2

Blir ny offroad tur på meg i morgen :D

Må si jeg har lyst til å bytte patrolen ut med en Hilux :P
 #445252  av inzane2012

ArildM skrev:Gratulerer Nicolay! :mrgreen: Er herlig når man kommer i gang igjen med jobbing :) Helt til man blir lei og ønsker man hadde mer fri :lol:
Takk takk, venter bare på svar nå fra detta asylmottaket om jeg får jobb der eller ikke. Tror ikke jeg kommer til å få lyst på mer fri med det første, ikke etter å ha gått ledig så lenge som jeg har gjort nå...
 #445329  av Inz4ne

Inkassoregning for tollutlegg som jeg ikke engang har sett orginalregningen på ei heller noen purring wtf!
 #445334  av Sarlacc

Inz4ne skrev:Inkassoregning for tollutlegg som jeg ikke engang har sett orginalregningen på ei heller noen purring wtf!
Er det inkasso eller inkassovarsel? Vesentlig forskjell. Inkassovarsel kan påføres gebyr på opptil 64kr, og hvis det er et sånt er det vel greiest å betale. (Hvis du har fått varene...)
Er det inkasso bør du kontakte inkassoselskapet og forklare at du aldri har sett noen regning, purring eller inkassovarsel og derfor nekter å betale mer enn det opprinnelige kravet.

ref http://www.altinn.no/no/Starte-og-drive ... g-inkasso/
  • 1
  • 984
  • 985
  • 986
  • 987
  • 988
  • 1171