TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #445572  av Sarlacc

inzane2012 skrev:kan nok tenke meg at de bare har lagd til en liten klisterlapp selv med flagg og bokstav ja :) Må i såfall vere ett helvette å få det til å passe om de bare har skjært ut hull til flagget og bokstaven, tror det hadde vert en tolmodighetsøvelse i mersterklassen for å få det beint og fint da :)
De selger dem for 300,- pr. sett :-)
Dyre klistremerker, men hvis de overbeviser meg om at de sitter godt fast så prøver jeg.
 #445843  av Myklebust

Har satt sammen et bilde av alle bilene eg har hatt! 8) (Utenom T16-delebilen)
Første bildet nedover: beste bildet av kun bilen, andre: interiør, tredje: motor, fjerde: bilen sammen med neste bil eg kjøpte/begynte å bruke og femte: kor bilen er no.
Vedlegg
Alle mine biler 2000px.jpg
Alle mine biler 2000px.jpg (1.76 MiB) Vist 4493 ganger
 #446037  av Mr2mr2

Ble putselig mye patrol på tunet haha :P

Denne gangen en lang type ifra 1994 med 4.2td motor :D

#446077  av ArildM

Gikk lei av Gocart og kjøpte deg utmarksfartøy? :mrgreen:
Lagt om stilen, har definitivt sin sjarm begge deler :wink:
 #446108  av Myklebust

Snubla over musikkvideoinnspilling i dag! Såg det stod en Subaru BRZ med kamera montert på panseret og en del folk rundt, så då måtte eg jo berre bort og sjå! 8) Veit ikkje om dere har høyrt om Store P? Det hadde ikkje eg før i dag, men debutplaten hans har fått 6ere. Rapper i frå Bergen! Eg snakka mest med dei som stod for filminga, og eg fekk vist dei litt av Mary Popkidz' "Nightdrive". Var visst noke slikt dei hadde planer om å lage!

Så det var no litt kult då!
Vedlegg
Store P BRZ.jpg
Store P BRZ.jpg (1.55 MiB) Vist 4412 ganger
 #446136  av Mr2mr2

haha, ja Arild, ble putselig store biler på meg nå. :lol:

Letter å beholde lappen med stor bil + kan ha det minst like gøy uten å kjøre fort når en er ute å offroader :D
 #446142  av ArildM

Thumbs up :)
Alt for dårlig muligheter til å leke seg på bane for de fleste av oss som har "sportsbiler", men natur og skog finnes det nok av på de fleste plasser så skjønner den :)
 #446229  av mr292

Noen som kjenner til denne? VF53305, går i mo i Rana, eier er ikke TS-OGN medlem
Registrert første gang i Norge 18.03.2003 (trondheim)

Hadde vært kjekt med noe historikk, da jeg vurderer kjøp.
kanskje noen her inne har eid den også?
1.jpg
1.jpg (167.55 kiB) Vist 4361 ganger
  • 1
  • 986
  • 987
  • 988
  • 989
  • 990
  • 1170