TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #447820  av ArildM

Joseph Hornblower
From Wikipedia, the free encyclopedia
This article is about the English engineer. For the state supreme court justice, see Joseph Coerten Hornblower.

Joseph Hornblower (1696? – 1762) was an English engineer, a pioneer of steam power.

In 1725 he was engaged to install a Newcomen engine at Wheal Rose, near Truro. He settled in Salem, Cornwall in 1748.[1]

Jonathan Hornblower and Josiah Hornblower were his sons by his first wife Rebecca Haywood whom he married in Netherton, Worcestershire in 1716. He died in Bristol, having had 7 sons and a daughter altogether by his two wives .
:lol: Så, da har man gjort det også :)
 #447849  av ArildM

Hehe, nå skjønner jeg :wink:
Mer som Ola og Kari Nordmann :)

Faktisk aldri hørt det, eller skjønt det utrykket før :)
 #448109  av Sarlacc

Jeg er ikke enig med BBC... Clarkson er en bajas og en klovn, det går ikke å ta alt han trykker ut av seg på alvor. Det er bare å le.
Nå har han tydeligvis dultet en produsent i fylla; og produsenten er ikke interessert i å lage noen sak av det, han vil bare tilbake på jobb i Top Gear.
http://www.channel24.co.za/TV/News/Jere ... r-20150316
SÃ¥ jeg ser ikke helt greia.
En ting er sikkert, Top Gear blir aldri det samme uten Clarkson.
 #448111  av ArildM

Er det kommet noen som helst avgjørelse på dette?

Clarkson er en snobbete dust, høy på seg selv, og stappfull av britisk humor.
Det siste er grunnen til at jeg liker han, selv om de to foregående nok kan skinne gjennom ganske mye innimellom, og at jeg kan skjønne at folk ikke liker han pga disse sidene.

Top Gear UK har vel hengt i mange tynne tråder de siste årene, men alltid kommet tilbake på ett eller anna vis. Om de kommer tilbake nå er vel usikkert, men må ærlig talt si at jeg kunne ha brydd meg mye mer enn det jeg gjør nå.

Konsekvent dissing av alt annet en britiske biler, juksing med tider, kjedelige intervjuer med "kjendiser" som tar opp halve showet... Japanske biler er stort sett bare ræl, selv om det har kommet seg i de siste årene med GT86 testen, LFA, og nå til sist en overraskende ærlig test av den nye Lexusen.

Med alle andre konkurerende konsepter nå blir det ikke noe stort savn om det forsvinner. Har jo andre bilprogrammer i fleng, Top Gear US, Mighty Car Mods, FastNLoud, Counting Cars, Roadkill tilogmed Fifth Gear :D
 #448125  av Myklebust

Lurer på om BBC bruker dette som unnskyldning til å legge ned Top Gear mens det fortsatt er på topp? :? Så lenge dei fortsetter med TG-bladet så kan eg tåle tapet av TGTV..

Forresten: Om valget stod mellom å skifte ut Clarkson (og beholde May og Hammond), eller å legge ned TGTV.. Kva ville dere valgt?
 #448126  av Myklebust

ArildM skrev:Har jo andre bilprogrammer i fleng, Top Gear US, ...
What? :shock: :lol: Sånt ser man ikkje på!
 #448130  av inzane2012

Jeg syns det er helt innenfor om BBC gir han sparken. Drita full og slår til en produsent, da har du fortjent det.
Han kan ikke gå rundt å tro at han er hevet over alle bare fordi han bringer inn mye penger til BBC. Om BBC bare gir han refs for dette, hva tror dere kommer til å skje da? Blir nett som med en liten unge det, gir du barnet bare litt kjeft når han har gjort noe han/hun ikke skal, eller viser du at ting får konsekvenser?
 #448131  av ArildM

Bare så synd at samfunnet i dag skal vokse på de prinsippene at ingen skal få kjeft og at alle skal ha rett :)
De som roper og kjefter høyest får viljen sin, sånn har samfunnet blitt. Unger skal aldri ha kjeft eller negativ input, bare skryt, uansett hva.
Men det var dagens rant fra min side :D

Overlever uten Top Gear, og dynamikken uten Jeremy blir rar, så da vil jeg heller ha kutta hele showet :)
 #448142  av celicat23

Det er snakk om at de siste episodene skal redigeres og vises. Forhåpentligvis så venter de til de kan ha med clarkson igjen, for top gear ER clarkson. Uten han så blir det bare teit.

Takk og pris så går counting cars igjen så det er noe å se på uansett.
 #448149  av inzane2012

Enig der, top gear må ha hele trioen, vil ikke fungere uten clarkson. Men syns ikke han skal få dure på som han har gjort uten at det skal få konsekvenser. Men som dere sier, det finnes heldgvis andre gode bil program en kan se på :)
  • 1
  • 990
  • 991
  • 992
  • 993
  • 994
  • 1168