TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #449236  av inzane2012

er vel like stor sjangse for å finne en enhjørning som å finne ei østeuropeer som ikke vil ta med seg familien og. Eller snakker du av erfaring her? :) hehe
 #449238  av ArildM

Vet flere som har fått seg dame fra Øst Europa uten å måtte ta med familien :)
Men mange med Thaidame som sender penger til familien.

Kanskje Knut fikser dame til deg? :mrgreen: :mrgreen:
Knuts Dating og Car restorating service :D
 #449240  av Inz4ne

Tror ikke Knut ordner med damer, han hadde veldig mye å gjøre for tida sa han sist jeg var i kontakt med han, visste ikke når han skulle få tid til å fikse bil for meg enda. Så tviler på at han i tilleg har tid til å fikse damer :P
 #449245  av ArildM

Hehe, trur han har nok å gjøre :) Flinke folk har vel som regel nok å gjøre? :)

Men jævlig mye fine damer i Latvia :!: :)
Stort sett vant med at karene er fulle og banker kjærringa neddi der, så jeg tror ikke det er så vanskelig å få seg dame om man vil der :) Er faktisk vanlig at kun mannfolk hilser på hverandre, merka det godt når Olaug var med, damene skal bare følge etter mannen og ikke hilse når man treffer nye folk :roll:

Hvis ikke er det uansett en knallfin heisatur om man vil det hvis man tar seg ei uke eller to der nede :)
 #449250  av Inz4ne

Tviler jeg ikke på, har planer om at 405 MI16x4 skal tures ned ditt først slik at jeg får en bruksbil med krefter og 4x4 og da trenger jeg ikke stasjonsvogna, også blir det MR2 etter det igjen.
 #449259  av inzane2012

nå driver faen meg eksen og slår seg vrang på sluttsummen for å kjøpe meg ut av huset. Jeg mener jeg har krav på en grei sum (80 lapper)for all jobben jeg har lagt ned i oppussinga og påfølgende verdiøkning. Men ho mener at vist jeg skal få det, da må det trekkes fra ca 15 lapper i dokumentavgifta som kommer når ho kjøper meg ut. I tillegg vil ho beholde alle kvitevarene som jeg fikk av foreldrene mine. Og som ikke det er nok, så nekter hun å skrive over sin andel av leiligheten jeg kjøpte, og som jeg betalte hele lånet på aleine. Eneste grunnen til at ho står som eier på den leiligheten er fordi venninna hennes som jeg kjøpte den av skrev oss begge opp som nye eiere og ikke bare meg slik som egetlig var planen...
 #449262  av Inz4ne

Uff slikt dritt får meg til å tenke at det er like greit å være evig singel
 #449263  av Inz4ne

Skaff deg forresten advokat asap.
 #449265  av Makk

http://advocator.no/

Disse spesialiserer seg på eiendom, dem er jævlig proffe.

Bruker dem nå på et hus jeg kjøpte, forøvrig ett hus med naust, naust som viser seg å tilhøre en annen, men penger tilbake vil dem ikke gi :D
 #449268  av inzane2012

Skal av å få time hos saksbehandleren vår i banken i morra og gå gjennom mulighetane der. Men jeg er stygt redd for at jeg kommer til å bli rævkjørt ganske kraftig.

Egentlig har jeg ikke noe lyst til å lage så mye problemer rundt dette da jeg fortsatt elsker henne, og jeg fortsatt har ett bittelite håp om at det kanskje ordner seg mellom oss. Men vist jeg rævkjører henne på dette og prøver å tvinge gjennom ett evt salg, så kommer vi nok aldri til å finne sammen igjen. På den andre side, så har hun forsåvidt gjort det klart at hun ikke ønsker å ha meg tilbake, og er klar på at hun skal sitte på huset.

Det virker som hun ikke forstår at jeg ønsker å få sitte igjen med noe for alt jeg har gjort. Det var faren min som stilte opp som kausjonist på ett lån på 1.24mill som gjorde det mulig for oss og i det heletatt kjøpe det huset. Og at når ho først nærmest kasta meg ut av huset, i tillegg bare vil gi meg 11 lappa gjør meg litt forbanna.

Menmen, får vel vente til vi får time i banken og høre hva saksbehandleren der har å si...
 #449269  av Inz4ne

Ikke tenk på at du skal sammen med hu her igjen, det må du bare legge fra deg om du skal ha sjans på å få igjen det du burde få igjen. Brutalt ja, men det er dessverre slik, syns så jævlig synd på deg :(
 #449270  av Makk

Å for guds skyld, er behandleren i banken en kvinne av det yngre slaget så må du iallefall ikke høre på a.

Sjangsen for panserfeminist er super-høy.

Ring advocator my man...
 #449276  av ArildM

Tøff deg opp!
Den harde sannheta er nok: Den dama der kommer du aldri til å bli i lag med igjen.

Ta med deg tinga dine, rævkjør ho både med økonomi og whatnot en siste gang.
Vis at du er mann og at du driter i henne, det er jo akkurat det hun har sagt at hun savner hos deg?
Lar du henne overkjøre deg enda en gang så får hun sin siste hevn ved å stikke av med masse verdier hun aldeles ikke har krav på, samtidig som hun en siste gang får vist at du ikke har bein i nesa og at du i hennes øyne bare gir deg og får vilja si.

Så tar, du pengene som blir til overs, kjøper deg en fet MR2 og nyter livets glade dager med pengene og det du har igjen! 8)
 #449277  av Myklebust

Må berre stemme i det ArildM, Makk og Inz4ne skriver over! Køyr på, hardt mot hardt! :evil:
  • 1
  • 997
  • 998
  • 999
  • 1000
  • 1001
  • 1168