TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Celica MK7 med hvite felger

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#127800  av celicat23

Hvite felger på rød bil er tøft. Vinyl grafikk er grusomt.

#127834  av GT_rider

Ikke dekaler. Felger!

#127891  av Lilli

TurboKnut skrev:Hvite felger = :D (jajaja)
Dekaler = :?

Synes i utgangspunktet at Cobra-striper er ok, men dine var litt tynne sånn at det ser ut som om bilen er pyntet for bryllupskjøring....
Hvitt gir veldig kontrast til den knall røde bilen din, så det kan bli :shock:
He he enig med deg knut, såg nesten ut som et lite kakestykke med de dekalene på... :wink:
Og "vennen" du skal jo selge bilen...eller?? :roll:

#127921  av FireFox

Som jeg sa før i denne topicèn så er hvite felger på rød bil noe av det tøffeste du får.

Jeg mener nå at Dekaler kan bli veldig rått på bilen, sålenge man har noe som passer.. og er ganske enig at de dekalene du har valgt er ganske så spinkle, og passer ikke heelt.. :wink:

#127996  av kaimagne

Prøver igjen da... ;)

Forslag til plassering av dekaler mottas med takk... ;)
Lilli skrev:Og "vennen" du skal jo selge bilen...eller?? :roll:
Njaaaa.... Det er jo egentlig ganske morsomt å stæsje litt med bilen da! Kan ikke se for meg at den taper seg i verdi i hvertfall, selv om det er bare småpenger det egentlig er snakk om her...
Begynner å skjønne celicat23 mer og mer... ;)
Vedlegg
hvit-celica.jpg
hvit-celica.jpg (54.94 kiB) Vist 2781 ganger

#128022  av celicat23

Tok ett bilde av bilen din, forlenget sideskjørtene dine bitte litt + bakfangeren, senket den moderat, og "lakkerte" den. Karbon panser likt det orginale ville gjort seg. Hvis du vil ha det virkelig diskre, så er det fult gjennomførbart det jeg har lekt med i photoshop. Plast sveise sammen 2 orginal skjørt for å lage noen som er bitte litte granne dypere, og samme med bakfangeren (eller "jukse", og kjøpe ett skjørt).

Syns den rød/sort kombinasjonen er pen. Ett pent skjørte sett ville gjort seg. Kan jo se nederste bildene for hvordan det ser ut når det er ordentlig gjennomført (og ikke bare photoshop)

Vohl...Det er ivertfall min ide for hva jeg ville gjort med den, hvis du vil ha noe diskre noe (regner ikke med du er "store glassfiber fangere fra japan" typen :-))
Vedlegg
DSCF00682.jpg
DSCF00682.jpg (60.69 kiB) Vist 2765 ganger
evilx2.jpg
evilx2.jpg (59.83 kiB) Vist 2758 ganger
evilx1.jpg
evilx1.jpg (68.36 kiB) Vist 2769 ganger

#128029  av kaimagne

Hmm, var ikke spesielt stygt det der nei. Men den fronten er altfor lav for mitt bruk, jeg kjører jo med den på vinterstid og på grusveier, så det utgår. Celica'n min er bruksbil, ikke show-bil... ;)
Var det du som tok bilder på Dagali eller? Kan ikke huske å ha sett det bildet der på forumet før, men jeg har jo installert lifetime supply med teflon innvendig da...

#128070  av celicat23

kaimagne skrev:Hmm, var ikke spesielt stygt det der nei. Men den fronten er altfor lav for mitt bruk, jeg kjører jo med den på vinterstid og på grusveier, så det utgår. Celica'n min er bruksbil, ikke show-bil... ;)
Var det du som tok bilder på Dagali eller? Kan ikke huske å ha sett det bildet der på forumet før, men jeg har jo installert lifetime supply med teflon innvendig da...
Fant bildet i en eller annen tråd her - var der ikke selv. Du kan jo kjøpe deg noen coilover'e da ;-) De bilene jeg har hatt som jeg har måtte kjøre på vinteren med, har jeg hatt 2 sett med fjærer/dempere for. Greit nok at det er kjedelig å bytte støtdempere og fjører, hver gang du legger om dekk, men...Det ser jo så bra ut! :)

Denne tråden tror jeg det var:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=10680

#128166  av FireFox

kaimagne skrev:Prøver igjen da... ;)

Forslag til plassering av dekaler mottas med takk... ;)
Lilli skrev:Og "vennen" du skal jo selge bilen...eller?? :roll:
Njaaaa.... Det er jo egentlig ganske morsomt å stæsje litt med bilen da! Kan ikke se for meg at den taper seg i verdi i hvertfall, selv om det er bare småpenger det egentlig er snakk om her...
Begynner å skjønne celicat23 mer og mer... ;)
Nå byner det å ligne noe :) liker den hvite stripa over panseret ;)
et tips: gå inn på http://www.dekaltrim.nu og se hva du kan finne der :) ganske mye tøft.

#130059  av Rømmling

hvor mye koster det for et sett med komposit felger a?

alle mine prosjekter stopper brått når jeg ser hvor mye jeg har på konto :evil:

#130060  av RedCelica

evilx1.jpg

Felgene der e bare RÃ…E!

#130326  av FireFox

RedCelica skrev:evilx1.jpg

Felgene der e bare RÃ…E!
??

#130359  av RedCelica

FireFox skrev:
RedCelica skrev:evilx1.jpg

Felgene der e bare RÃ…E!
??
Felgene på det bilde.

#134416  av GT4 CS

Ellers lakerer jeg for en billig penge ;) De 16" jeg lakerte ble iallefall meget bra om jeg selv skal få si det :twisted:

#134434  av celicat23

GT4 CS skrev:Ellers lakerer jeg for en billig penge ;) De 16" jeg lakerte ble iallefall meget bra om jeg selv skal få si det :twisted:
Hvordan gjorde du det da? Sandpapir + felg lakk?