TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mitt langtekeling prosjekt... snart pÃ¥ veien........

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#124198  av pkgrette

ja skulle det men han som lagde den lade det feil så det flassa :(

#124200  av lexusmann

:?: :?: :?:

#124256  av Raze_r

det røde led-kittet... hvor kjøpte du det?
og hvor mye kostet det? jeg vil ha :D

#124300  av pkgrette

send pm vis det er flere som ønsker seg leddkit..

#124838  av pkgrette

hmm i dag har jeg kjøpt glassfiber så nå kan det skje mye rare ting kom meg forslag har aldri drivi med det før da:P 8)

#125278  av pkgrette

vis noen ra montert en sån motor hva gjore dere med dysene og er det bare og få borra opp hull til tempføler i innsuget og gjenge opp
også passer ingen stikk så bare bytter dem fra den andre motoren gjør detta noe .. ?? takk for alle svar 8)

#129574  av pkgrette

hei nå er innsuget nesten ferdig manglere bare gasspjelstikket som må byttes ut.. men nå er jeg litt mangel på deler osgå luerer jeg på on det noen som har tilgang på deibenk?

har en liten teori om at vis jeg dreier ned veivreimhjulet til halvparten av størrelsen vill det bli litt av efekten til lettasvinghjul iverfall litt..

vis ingen har det hjulet luere jeg på om noen har et sånt hjul helt liggenes
trenger også pluggkabler for di jeg har er ikke til min bil og da kan jeg ikek ta motovask grrrrrrr..

også trenger jeg dynamoreim da men den kjøper jeg er det noen som kan skaffe dette være vennlig snill og ta kontakt .....
hadde vertk kult og spille på treff i til nestehelg 8) vis jeg får itak i deler

#129576  av pkgrette

gassvier og gir og clurshen er også monteret mangler bare og gjøre om litt på gir spaken pga den er helt feil innstilt siden det er ny kasse og får ikek stilt den inn så der må det gjøres noe drastisk hehe:P :P

#136914  av pkgrette

hei en liten oppdatering hehe prosjketet her har liggi på "hylla" alt for lenge.... men men nå har jeg fått tak i reimhjulet jeg leita etter så har ejg dreid det ned og lakkert litt:P seff....
Vedlegg
hjulet helt ferdig dreid og ny lakka
hjulet helt ferdig dreid og ny lakka
Photo-0109.jpg (101.64 kiB) Vist 901 ganger
hmm se drivakselen
hmm se drivakselen
Photo-0110.jpg (163.31 kiB) Vist 909 ganger

#138357  av pkgrette

ja ville bare si at i dag starta faktis den og men den går ikek som den skal enda men det kommer.. glad jeg endlig har fått start kaller meg en amatør på toyota men bynner og komme seg.. :lol:

#138358  av pkgrette

hmm som det ser ut nå
Vedlegg
Photo-0122.jpg
Photo-0122.jpg (147.7 kiB) Vist 919 ganger

#138359  av pkgrette

også måtte jeg bynne et sted på ekosen så jeg kjøpte endapotta hehe la de orginale ved siden av så dere ser forskejllen .. hehe.. men den skal ikek på før etter eu kontrollen.. 8) 8)
Vedlegg
Photo-0117.jpg
Photo-0117.jpg (148.7 kiB) Vist 911 ganger

#138414  av SuperZite

Blir bra dette.

Du frå si i fra når skal du skal starte på den derre glassfiberen så skal jeg ta meg en tur over. Tar jo ikke mere enn 20 min med tunnelen.
 #138439  av andre 1

ser bra ut dette , men synes personelig at den potta der passer mindre bra på en mk1.. får et litt kebab preg om du skjønner...

#138676  av pkgrette

for og si det sån den er ikke så stor som den ser ut som og det skal være litt oversized da det er jo bare kult med masse crom og i rust.. skal si fra når jeg bynner glassfiber prosjekt
vurdere og bygge inn den ene 10" jeg har først så tar vi 2x12" etter på
hehe_