Side 2 av 2

Legg innLagt inn:05 des 2005 01:09
av Pgus
Nå er dt en god stund siden du satte dette på bilen...

Hvordan fungerer dette?

Er bilen mer/mindre understyrt ved turn inn, nå eller er det ingen endring?

PTR

Legg innLagt inn:05 des 2005 11:58
av andre 1
Hei jeg kan svare for min del ,å si at den er blitt en del mindre understyrt .Min er senket 35mm!

Legg innLagt inn:05 des 2005 22:41
av Bjørn MK1
Til "hverdags" er bilen stort sett lik, men på bane ble den mer avbalansert og beregnelig. Den overstyrer ikke like brått nå som tidliger. Tror dette kommer av at i tillegg til at bilen er lavere, så har den fått mer negativ camber pga senkingen. Camberen har jeg alltid kjørt med på maks negativ av hva som er mulig å stille uten crash bolts. Kjører også med en del toe-in både fremme og bak, noe som har blitt et resultat av camberjusteringen. Aner ikke hva slags grader det er snakk om, men jeg synes det fungerer godt. Etter at jeg satt på senkesettet falt min beste rundetid på Rudskogen fra 1.14.488 til 1.13.378, noe jeg i hovedsak vil takke senkesettet for :D

Legg innLagt inn:07 jun 2006 17:37
av proson
Bjørn MK1 skrev: Etter at jeg satt på senkesettet falt min beste rundetid på Rudskogen fra 1.14.488 til 1.13.378, noe jeg i hovedsak vil takke senkesettet for :D

WTF? Kjører ikke Autofil gutta på 1.37.00 Med Celica T-sport og Dodge Viper da???

Skal kjøpe meg senkesett til prosjekt MR2`n min jeg og... Hvis Lesjøforsj senkesettet er TÜV godkjent, noe som ikke står i 2006 katalogen, så kjøper jeg det...! Torshov har det, og der jobber jeg = Rabatt :D :wink: Men sikker på at det er TÜV godkjent?

Noen som vet om andre TÜV godkjente senkesett til MK1?