Så man må være litt mer mann (eller kvinne som det er tilfelle med enkelte på forumet

chris skrev:Er jo bare å be gjengen der om å stille med en golf 1.4, så kan noen herfra stille med en mr2 gti. Er vel enkleste måten å se det på?slikt er så tragisk... jeg forsøker forgjeves gang på gang å forklare at det er en grunn til at ferrari og andre fullblods sportsbiler har midtmotor... at om det var då sårlig så hadde de aldri bygd dem slik. Det må være noen rykter som BMW og AUDI folket har satt ut.Kan ikke skjønne noe annet.
Var en som stod og prata bil med meg engang også.. og så plutselig titta han bort på mr2'en og vrei utav seg "ah, den har midtstilt motor ja.. da er den vel håpløs å kjøre svinger med da" liksom.. måtte jo begynne å forklare han hvor lite peiling han hadde på bil da
mk1 black limited skrev:343 hk er det vel i siste utgave...Haaaaaloooo! hehe.. Diskusjonen går vel på E30 M3 gjør det ikke?
Magne skrev:hehe..tror du bør være forsiktig der du. En E30 M3 vil du nok slite med dessverre..hvis du da ikke skal kjøre om kapp rundt og rundt en rundkjøringmk1 black limited skrev:343 hk er det vel i siste utgave...Haaaaaloooo! hehe.. Diskusjonen går vel på E30 M3 gjør det ikke?Tror nok jeg tar den på banen.
Den siste utgaven er da noe ekstrem i forhold til min MR2 MK2. Men så er den da 10+ år yngre og!
FireWalk skrev:Men uansett. På bane vil jeg nå påstå at en MR2 med gode dekk og sportsdempere burde ligge ganske godt ann.For å si det sånn da.. jeg satte SupraTT i min mr2 mk1 ut på banen på ACR.. en banerigga calibra sleit seriøst med å ta ham igjen
MR2 ble jo designet for å være en fullblods sportsbil med svært gode kjøreegenskaper.
for å sitere: Vi ville lage en fullblods sportsbil som så eksotisk ut, men som ikke hadde eksotisk pris.