Også må du få justert åpningene mellom lyktene/panseret og frontfangeren/panseret/skjermene. Det så ikke mye bra ut.
Er vel kanskje ikke verdens beste tilpassinger på slike deler så de krever vel en god del jobb før montering?
TurboKnut skrev:Også må du få justert åpningene mellom lyktene/panseret og frontfangeren/panseret/skjermene. Det så ikke mye bra ut.Kitet i seg selv hadde egentlig overraskende god passform, grunnen til at det kanskje ser litt skeiv ut på det ene bildet er som du sier vippelyktdekselet. Dette skjedde etter jeg skiftet vippelyktmotoren, og har ikke fått gjort noe med dette enda. Drøyer det i det lengste da jeg vurderer å montere low-rise kit:)
Er vel kanskje ikke verdens beste tilpassinger på slike deler så de krever vel en god del jobb før montering?
Kjelliken skrev:Jeg synes egentlig ikke de originale lyktene er så fæle, spesielt ikke på røde biler. Men, om jeg skal skifte baklykter så blir det nok Revision 6 lykter, sånne som Master har på sin:)eneste jeg føler den bilen din mangler nå.... ikke for å være slemm eller noe slikt bilen din er fet den.. Men jeg er ganske svak for 94+ bakløktene og en skikkelig fet blank eksos bak noe alla markus sin eksos ville nok gjort susen...
Senkingen er jo nevnt så mange ganger at det regner jeg med kommer etterhvert. hmmm Større fetere felger hadde kunn vert din bil fortjent de der blasser liksom litt vekk når resten er så fet. men det er jo bare min mening..
Fet bil det skal du ha.. vi ses no sikkert rundt om i bergen vil jeg tro.. følg med på treff møter...