Dr.Ling skrev:Hmm. Har bilen oppe på 2-søylers nå og motorn ute.... kanskje bare å bestille seg en slik Walbro-pumpe fra Rage her på forumet....... jeg må bestille meg mekanisk speedo-sensor også og angrer litt på at jeg ikke har ny IC..... Har byttet reg.reim og vannpumpe, men clutchen får vente på seg. Får kanskje bare bytte HFH også, mens jeg nå skal bestille deler uansett. Den begynner jo å dra på åra, selv om ikke motorn har kjørt så langt.Det er veldig lurt å bytte den nå da ja. Det sies at det ikke er så lurt å sette inn en pumpe som flower så mye når du har original fuel-rail, pga det trange hullet inn der så blir det trykkfall.. Men vet ikke hvor mye dette har å si. Tror ikke det er noe problem så lenge du kjører original ECU.
Skal du begynne å mappe bilen med ny hjerne snuser du jo uansett på oppgradert bensinsystem..

*EDIT* Du har jo 3.gen..

Dr.Ling skrev: Lurer også på hvorfor kull-beholderen er så mye mindre på turbo-motorn, og om det har noe å si..... kanskje bare for plassen sin del.Har ikke noe å si
Dr.Ling skrev: Skulle gjerne hatt tegningene / instuksene ang. ledningsnett, om noen gidder å sende som attachment til en PM.PM sendt

Dr.Ling skrev: Går ut ifra at bremsesylinder / bremsekraftforsterker / bremsekraftfordeler ikke trenger ny dimensjon (jeg setter turbo-bremser på hele veien rundt).....Kan fint bruke den du har

'08 Merida Road 880
'90 Toyota MR2 Turbo - solgt
-Moderator-
'90 Toyota MR2 Turbo - solgt
-Moderator-