Lenge siden det ble oppdatert her nå
Bilen er EU godkjent for en stund siden, og har jobba litt nå og litt da med å få den tilbake i stand igjen
Interiøret er kommet på plass igjen etter bytte av klokkene i A-stolpen +litt attåt (DEFI system). Fikk seg også et kombinert shiftlight/varsellampe system som skal bli snop å ha.
Alle foringer i bakstilling er bytta, alle foran ligger klare og skal byttes snart. Fikk på igjen coiloverene og installert et sett med justerbare Whiteline stabstag også her om dagen.
Angående motor ble jeg litt lei av å ikke ha bil å kjøre med, så jeg kjøpte en sånn EBAY IC som jeg kan kjøre med mens jeg tilpasser siste bit av W2I IC'n. Alt for å komme på veien litt tidligere..

Har og bytta regreim og montert kraftigere clutch, porta eksosmanifolden litt (ganske amatørmessig, men MYE bedre portmatching enn det Greddy-tullet), tetta eksoslekkasjen før WG og litt annet småtteri mens den var ute. Innsug er til sveising nå, og når det kommer på plass er den egentlig kjørbar igjen.
...gleder meg *masse* til det gitt...

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z