TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen her som skal pÃ¥ Bilexhibiton i Bergen 9.10 søndag.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#135641  av Amund

kanskje eg må henge meg på utover? :)

#135696  av Kjelliken

Rolla_RS skrev:Tar nok turen opp eg og tenker eg. Kansje jeg skal slå følge med Kjelliken. Har han noen synspunkter på det kansje? Vi kan jo kansje kjøre Sunny hvis du er interesert :wink:
:D Hadde jo vert fett det... Men jeg er jo så forbannade heldig at jeg skal jobbe hele helgen så får dessverre ikke med meg denne tingen her :evil:

#135714  av Rolla_RS

Det var leit, ja,ja, vi får ta det igjen en annen gang da.
Kjelliken skrev:
:D Hadde jo vert fett det... Men jeg er jo så forbannade heldig at jeg skal jobbe hele helgen så får dessverre ikke med meg denne tingen her :evil:

#135740  av Turbotrille

Hmm, vet ikke om jeg skal gjøre noe på selve messen, men har styrt veldig mye på nå i forkant av arrangementet, så jeg skal ihvertfall opp en tur. :)
Så blir det fylla på lørdag, så vi får se an hvordan formen er om søndagen... :roll:

#135775  av spkstrp

Amund skrev:kanskje eg må henge meg på utover? :)
Seff må du det! :P er bare å ta kontakt eventuellt
Sist redigert av spkstrp den 06 okt 2005 08:19, redigert 1 gang totalt.

#135776  av spkstrp

Turbotrille skrev:Hmm, vet ikke om jeg skal gjøre noe på selve messen, men har styrt veldig mye på nå i forkant av arrangementet, så jeg skal ihvertfall opp en tur. :)
Så blir det fylla på lørdag, så vi får se an hvordan formen er om søndagen... :roll:
Da må du jo se hvordan resultatet ble også eller ? :D

#136225  av James

hmm... for se om jeg og tar meg en tur...
har nettopp polert bilen og greier :wink:

#136326  av spkstrp

har vært der og sett :P var ganske bra med biler.. En haug med supraer :) var morro å få sett rx7 og r34 live, det har jeg faktisk ikke gjort før.

#136616  av gt4 carlos saintz

Noken som veit kven som vann premien???

Har dette arr. noken heimeside???

#136618  av Amund

1. : fjellbekk golfen
2. : kim sin skyline
3. : gul yankee camaro verden