TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Resturering av mr2 aw11 85 model. Da var 4age blacktop i hus

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #369822  av ArildM

85modellene er jo helt rå!
BTW: Bra å se at det er flere som har rust, og at det er flere som ikke har mistet motet pga den saken.
Håper bare ikke min blir stående i 5 år før jeg gjør noe med den :lol: Lykke til :)
 #369833  av funkyfung

ArildM skrev:85modellene er jo helt rå!
BTW: Bra å se at det er flere som har rust, og at det er flere som ikke har mistet motet pga den saken.
Håper bare ikke min blir stående i 5 år før jeg gjør noe med den :lol: Lykke til :)

Hadde det bare vært 5 år bilen hadde stått i garsajen så :P har vell stått i nermere 10 år nå :P
Men til sommern blir det skilter om ikke alt skulle gå til h.......
 #370211  av funkyfung

Andrepedersen skrev:du skulle ha sveisa på bredere hjulbuer når du alikavell holder på ! Detta kan bli en utrolig fet bil :)
Nei denne bilen skal holdes dønn orginal, Er ikke mange av 85 modelene igjenn i verden :/
 #370212  av funkyfung

Da var dette bestilt, jdm lykter til aw11. Det Tror jeg blir å passe bilen sykt godt :)

Bilde
 #370223  av ArildM

Bryter ikke det litt med 85modell stilen da?
Hehe :) Har JDM lykter selv, og det er fete greier :D
Du må borre på et par nye hull, og det anbefales å bruke litt silikon i øverkanten slik at det ikke kommer inn vann.
Ellers så er låsen annerledes på JDM lyktene, så om du ikke får med ny sylinder så blir den gamle et stykke innenfor lyktene.
Ellers er det plug and play 8)
 #370228  av funkyfung

ArildM skrev:Bryter ikke det litt med 85modell stilen da?
Hehe :) Har JDM lykter selv, og det er fete greier :D
Du må borre på et par nye hull, og det anbefales å bruke litt silikon i øverkanten slik at det ikke kommer inn vann.
Ellers så er låsen annerledes på JDM lyktene, så om du ikke får med ny sylinder så blir den gamle et stykke innenfor lyktene.
Ellers er det plug and play 8)
85 stilen blir jo fortsatt der da, blir ikke ødelagt av et par lykter som passer bilen bedre.
Alt som er orginalt toyota utstyr er lov mener jeg, så lenge du ikke setter på 86 fangere å sidekjørt :P
Så denne modifiseringa er jo lov, ,kom jo sikkert med disse lyktene i japan så:P
Dette er et komplett lyktesett så låsesylinder følger også med.
Og det værste med dette er at det kostet meg ca 1000 kr bare :P
 #370237  av funkyfung

noen som vet hva disse felgene heter? eller noen som har tips om hva jeg skal gå for..må passe bilen slik som disse

Bilde
 #370310  av funkyfung

ArildM skrev:Var ikke så helt ulike BBS LM da?
nei di var jo ganske lik da, men ikke helt lik :P
Må finne noen felger som passer bilen godt. så er åpen for tips :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12