Legg innLagt inn:24 aug 2003 12:32
Ser ut til å ha vært en hyggelig tur
Du/dere får holde oss oppdatert...

Du/dere får holde oss oppdatert...
Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
CelicaTurbo skrev:jostein: eksos og det vanlige, pluss en mindre pulley til kompressoren så nærmer du deg 190hk kanskje på den der.. kanskje en bedre intercooler er nødvendig også, jeg vet ikke helt detaljene derDa tror jeg heller jeg holder meg til planene,og stapper en mk2 motor nedi..
CelicaTurbo skrev:Forstod jeg det rett at dere har kjøpt tre motorer? Er det Morten som skal ha to da eller?Vi hadde med oss Ett komplett rearclip, en 3sgte, to girkasser med sperre+ noen drivaksler...
Christian skrev:Hva slags planer har du med motoren Markus? Fett lass du hadde der daDet er en 3.gen, ja..
Er det er 3.rev du kjøpte deg?
Bjørni skrev:Ser ut til å ha vært en hyggelig turSkal nok gjøre det
Du/dere får holde oss oppdatert...
jostein skrev:Markus:Har ikke han med mk1 pc?Ellers ser jeg ingen grunn til at han ikke er her.. Vil ha en prat med ham,bilder osv...Han bor i Danmark og jeg aner ikke hvem han er, så det blir litt vanskelig..
CelicaTurbo skrev:jostein: han med mk1 hører nok til i Danmarkbehøver ikke bli så veldig mye dyrere da... men det er jo så godt som umuligt å få godkjent antar jeg...
ellers, det er nok vesentlig enklere å få en 4agze motor ned i din bil enn enn 3S-GTE (siden du har alle deler tilgjengelig og slipper å få masse stæsj spesiallagd), men potensialet er gjerne litt lavere ja.. for ikke å snakke om at å tilpasse en 3S-GTE blir mye dyrere da..
Amund skrev: men det er jo så godt som umuligt å få godkjent antar jeg...Godkj...vafforno?!?
Amund skrev:3sgte i mk1...Jojo, men hvorfor skal det godkjennes?![]()
![]()
kan bli rått det!