TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hente inn bil fra utlandet

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#148676  av @lpher

James bessesen skrev: Okey! Den e god! Men et annet problem er å få forsikra en Supra på meg... Vet at i England så er di veeeldig streng på bilforsikring på sportsbiler. :? Var i England i sommer å forhørte meg litt om forsikring på MR2 mk2 Turbo, 2.0 GTi ,Supra osv, men di forsikringselskapane jeg snakket med sa nei til forsikring. Fekk til og med ikke forsikra en MR2 mk1! :shock:
Har ikke sjekka så nøye opp i hvilken forsikringsselskaper som er best i England, men må no gå ann å få det til på ett eller anna vis...

På forsikringa i England er det er STORE forskjeller på om bilen er UK-spec eller om det er en JDM "grey import" :wink:

Såpass store forskjeller til at det ser ut til å spille inn på bruktprisene på UK-spec Supra :)

JDM-Supra...billig i innkjøp - dyr og forsikre.
UK-spec Supra...dyrer i innkjøp - billigere å forsikre :)

ITILLEGG til at de fleste Toyota-verkstedene i England ikke vil røre JDM-biler...go figure!

#149254  av Hobbes

karl234 skrev: med arv fra slekting.. må slektningen være død? :P har en bror som bor i usa i et år som kunne ha handlet en heftig bil. vil jeg kunne slippe engangsavgift da?

Sjekka ikke det så mye nøyere, men tror det gjelder besteforeldre og foreldre.