TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil i MAI!!! TV2 kommer

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#155311  av elino

Neemi skrev:Jeg tar sikkert på meg oppgaven med utstillingsplasser slik som i fjor jeg, men det er jo noen måneder til enda så jeg stresser ikke enda.

Skal iallefall dit, det er helt sikkert :)
Det er vel deg det Neemi :wink:

Hentet fra gatebil.no
Viktig: Er du kontaktperson i en klubb ber vi deg snarest sende oss en mail med følgende info til; registrering@gatebil.no
Mer info her:
http://www.gatebil.no/index.php?id=736&pageid=116

#155355  av Neemi

Se der ja, godt noen har fulgt med når jeg har glemt det :)
Da har jeg registrert meg som kontaktperson siden jeg hadde ansvaret for utstillingene i fjor :) Hvis noen mener dette bør endres så får dere bare si ifra.

Så nå er saken slik, alle som skal stille ut må selv melde seg på mellom 20 mars og 5 mai. på gatebilsidene.
Dere får så tilsendt et adgangspass.
Jeg anbefaler at alle som vet sikkert at de skal stille ut melder seg på så tidlig som mulig da det fort kan fylles opp.
Jeg vil få en oversikt over våre plasser og hvem som kommer når treffet kommer og skal prøve å følge opp så godt jeg kan underveis.
Hvis noen har spørsmål så må dere bare ta kontakt så skal jeg svare så godt jeg kan.

Håper vi blir en enda større gjeng i fjor og at vi kan få til en bra utstilling sammen.
Sist redigert av Neemi den 10 feb 2006 20:43, redigert 1 gang totalt.

#155459  av GT4 CS

cunt me inn, ække så alvorlig stiff in inglish, men du vet hvor jeg vil hehe

#155463  av egotrip

what he said ! :p

#156843  av Turbotrille

Dette med at folk må melde seg på på forhånd burde stått som sticky, da det gjerne ikke er alle som følger like godt med..
Jeg selv så det nettop på gatebilforumet, da jeg ikke har giddet å følge med i denne tråden for den ble veldig lite interessent litt utpå side 1..
Bare et tips til Neemi som kommer til å stå ansvarlig for dette.. Jeg skal ihvertfall i år også.. :)

#157084  av hybris

Jeg kommer sikkert også, hvertfall en av dagene. tipper laurdagen.

#162310  av Rollaole

Nå har på melding begynt på Gatebil sine hjemmesider.. Til gatebil treffet i mai, 26-28MAI
Akuratt meldt meg på.. :)

http://www.gatebil.no

#162314  av tommis

Er det noen som vet noe om overnattingsmuligheter ifm. treffet? Kan man sove i bilen? Teltcamp på området, hotel/motel i nerheten?

#162319  av Wishmaster

tommis skrev:Er det noen som vet noe om overnattingsmuligheter ifm. treffet? Kan man sove i bilen? Teltcamp på området, hotel/motel i nerheten?
det er satt opp "campingplasser" på åkre rundt banen, der man kan ligge i telt, bil eller campingvogn. Fungerer ganske greit, en plass å sette seg ned på kvelden, vanskelig å sove dog, med biler, dieselagregat og anlegg stående på hele natten med masse fulle folk rundt :wink:

#162322  av hybris

Da er je påmeldt til utstilling :P

#162327  av tommis

Wishmaster skrev:
tommis skrev:Er det noen som vet noe om overnattingsmuligheter ifm. treffet? Kan man sove i bilen? Teltcamp på området, hotel/motel i nerheten?
det er satt opp "campingplasser" på åkre rundt banen, der man kan ligge i telt, bil eller campingvogn. Fungerer ganske greit, en plass å sette seg ned på kvelden, vanskelig å sove dog, med biler, dieselagregat og anlegg stående på hele natten med masse fulle folk rundt :wink:
Ja jeg kjenner til det, har vært på Rudskogen noen ganger før. Men hvis jeg feks stiller ut bilen på dagen på baneområdet. Er det da mulig å la bilen stå der og overnatte i bilen? Eller må man forlate området når treffet stenger for kvelden?

#162336  av Rollaole

Trur ikke det er lov og sove i bilen, men trur ikke dem bryr seg, tror ikke dem går rundt og sjekker midt på natta?
Eller tar jeg feil der? :P Tenkte på og sove i bilen sjølv jeg!

#162773  av Erlend

Skulle gjerne vært på Gatebil på Våler i år, men jeg har siste eksamen av fire 31ste mai :( Er det mulig...

#162777  av cameleon

Erlend skrev:Skulle gjerne vært på Gatebil på Våler i år, men jeg har siste eksamen av fire 31ste mai :( Er det mulig...
du får kose deg med en konte senere i stedenfor da vettu :mrgreen:
ingenting er som en real god konteeksamen :lol: