dca skrev:må stikke en tur dit med min å da kanskje...hvis felgene,valsinga og senkesett er klart til da!Never mind! Still uansett du!

|plumbo skrev:litt off topic men ...Ifølge kalendern til tojo så er det "Right On" treff da..men dette er utelukkende for amcars regner jeg med
Var det ikke et treff i trondheim 1 mai også ???
dca skrev:må man melde seg på eller er det bare å komme dit tidlig å komme inn med bil da?Thats the beauty of it...det er gratis når man stiller med bil!
koster det mye?
@lpher skrev:når er fristen da? er litt sånn "tar ting på sparket"dca skrev:må man melde seg på eller er det bare å komme dit tidlig å komme inn med bil da?Thats the beauty of it...det er gratis når man stiller med bil!
koster det mye?
Påmelding kan jeg ta meg avEller for å være helt korrekt...jeg melder til slutt inn hvor mange plasser TS-OGN trenger
Vi har gjort det på denne måten de 3 siste årene....og det har funka greit...synes jeg ihvertfall
If someone feels otherwise...feel free to shut up!
J/K
dca skrev:Ingen regelrett frist egentlig...men det er greit å vite på forhånd hvor mange plasser vi trenger@lpher skrev:når er fristen da? er litt sånn "tar ting på sparket"dca skrev:må man melde seg på eller er det bare å komme dit tidlig å komme inn med bil da?Thats the beauty of it...det er gratis når man stiller med bil!
koster det mye?
Påmelding kan jeg ta meg avEller for å være helt korrekt...jeg melder til slutt inn hvor mange plasser TS-OGN trenger
Vi har gjort det på denne måten de 3 siste årene....og det har funka greit...synes jeg ihvertfall
If someone feels otherwise...feel free to shut up!
J/K