Side 2 av 2

Legg innLagt inn:20 mar 2006 22:39
av @lpher
sleeper skrev:okay!
trydde alle kom med 550 jeg... men så feil kan man ta!
De burde kanskje hatt 550cc ja :D

Legg innLagt inn:21 mar 2006 16:15
av NAGIK-RACING
vis du kjører 440cc dysene på 4bars grunntrykk med walbropumper
så holder de til 600hk ved 80%+ duty
det er IKKE å anbefale med det går.

Legg innLagt inn:22 mar 2006 15:13
av sleeper
@lpher skrev:
sleeper skrev:okay!
trydde alle kom med 550 jeg... men så feil kan man ta!
De burde kanskje hatt 550cc ja :D
hvilken dyser kom usdm bilene med da?

Legg innLagt inn:22 mar 2006 19:32
av pmg
en liten ting, da slangen på bilen min til olje dampen fra motoren var tett kom det en blå røyk sky...

Legg innLagt inn:22 mar 2006 20:38
av tommis
pmg skrev:en liten ting, da slangen på bilen min til olje dampen fra motoren var tett kom det en blå røyk sky...
Jaha. Hvor sitter den da, hvordan inspisere? Hvilken bil har du?

Legg innLagt inn:22 mar 2006 21:24
av pmg
Har en 93mod toyota supra, kommer en slange ut på hver side på toppen av motoren. Går inn i luftinntaket på bilen din eller i en olje catch tank som på min...

Legg innLagt inn:22 mar 2006 23:38
av @lpher
sleeper skrev:
hvilken dyser kom usdm bilene med da?
Mener de også har 550cc....men jeg har ikke dobbeltsjekka :)

Legg innLagt inn:22 mar 2006 23:42
av sleeper
@lpher skrev:
sleeper skrev:
hvilken dyser kom usdm bilene med da?
Mener de også har 550cc....men jeg har ikke dobbeltsjekka :)
fikk bekreftet at de er det i sta! :D