TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye bil Honda Prelude 2.2VTI 4WS

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#166712  av tojo

ADHD:-))) skrev:Hei!
TAKK åTAKKER!!!:-)
Å eg som var litt skepisk til å legge inn den nye bilen min her!!!:-)
Er jo Japse bil da,hadde vært værre om du hadde kjøpt deg noe Tysk...haha

#166717  av sleeper

tojo skrev:
Er jo Japse bil da,hadde vært værre om du hadde kjøpt deg noe Tysk...haha

for ikke og snakke om fransk!!!!!!!!!!!!!!11

#166727  av Fredrik

Min oppfatning er at folk her på forumet er mer opptatt av kunnskaper enn hvilken bil man har ;)

#166733  av Apsis

sleeper skrev:for ikke og snakke om fransk!!!!!!!!!!!!!!11
Mer humant å bli avlivet med ei giftsprøyte enn å kjøre fransk. :roll:

Men tilbake ontopic. Gratulerer med flott bil! Må vel være potensiale i den motoren der? :)

#166753  av James

Gratulerer så mye med ny stilig bil! :)

#166759  av sigheri

Grattis, kongefin Prelude. :P

#166761  av celica4ever

Grattis med ny bil. Den ser veldig nice ut :wink:

#167541  av bullit

Gratulerer med ny bil ja :D Kult å se at du har fått deg en så rå bil med tanke på den triste historien du har :( STÅ PÅ 8)

#167683  av ADHD:-)))

Hei!
HEYYY alle GÃ…TTFÃ…LK!!!:-)
Eg TAKKER så MYE for deres komentarer å gratulasjoner til meg for min nye bil!!!:-)
Eg er i ekstase for denne nye bilen eg har kjøpt den er en DRØM å kjøre å har Meget gode kjøre egenskaper ågså!!!:-)

#167883  av sw20

Fine dei bilane der!

Og din var jo kjempe fin..... :D

men sjønner ikkje korfor du seller mr2en mot den der? kan du bare kjøre bil i 2 år til?
nei sjønner ingen ting.... men fin honda det der,,, utrulig spesielt å kjøre 4ws kjennes ut som om stolen man sitter i svinger eller noe?? hehe :shock:

#169317  av TheStig

kjenner ADHD litt og kan ta en kort forklaring. Pga sykdom trenger han en bil som har automat og lett styring. Og ja, han kan bare kjøre i et par år til pga at sykdommen er uhelbredelig og blir verre etter hvert som tiden går .. Nok sagt om dette da det har blitt diskutert og "sørget" over i en annen tråd ....

Tror nok du blir fornøyd med den bilen ja! Har prøvd litt prelude og de ligger veldig pent på veien :D

#169340  av ADHD:-)))

Hei!
TAKKER så mye THE STIG!!!:-) Eg hadde GRUA meg nå ei stund nå for eg var redd eg måtte forklare ALT pånytt(noe som eg nåkk hadde ågså jort!!!:-)) Men du klart jo å ENKELT å forklare dette med få or!!!:-)
Ã… de er eg EVIG TAKKNMLIG for!!!:-)

Ja eg har sel fått testa ny bilen nå å de er jo en DRØM å kjøre men ikke tro de att den kommer i nerheten av min gamle bil i kjøre egenskaper!!!:-(

#169347  av sindrejl

rå bil det der! :D husker jeg vurderte selv også for en tid tilbake en bil som nesten var helt lik.. men så hadde jeg ikke råd da så ble det ikke likevel :( :P

#169351  av ADHD:-)))

sindrejl skrev:rå bil det der! :D husker jeg vurderte selv også for en tid tilbake en bil som nesten var helt lik.. men så hadde jeg ikke råd da så ble det ikke likevel :( :P
Hei Ã… TAKK for sist!!!:-)
Vel vem er de som har RÅD da??? en lever jo bare en gang å en må jo SATSE litt for den GLEDE å NYTELSE en kan få!!!:-)