TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjennskap til denne kasett!!!!!-spilleren?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#171634  av @lpher

chris skrev:næmmen, pioneer-kopi gitt :P
Tror neppe innmaten er like god :mrgreen:

#171666  av VeilSide

Har en kjenning med litt kunnskaper om elektromarkede i østen ;). Det er nok ikke så farlig å handle "noname" som folk tror. Faktisk så lagest endel produkter uten merker som større leverandører kjøper opp i partier og selger som "egne". Gjelder kanskje ikke i så stor grad for bilstereo men det skjer :P

Skal ha meg en motorisert touchskjerm i tillegg til en spiller/carputer i bilen. Derfor tror jeg at jeg handler meg denne her dingsen samt en touchskjerm så har jeg nok noe som holder iallefall 50% av sesongen (og da er jeg fornøyd) :D

SÃ¥ Alf og Chris skal jeg handle skikkelige varer ;)

#171727  av sindrejl

VeilSide skrev:Har en kjenning med litt kunnskaper om elektromarkede i østen ;). Det er nok ikke så farlig å handle "noname" som folk tror. Faktisk så lagest endel produkter uten merker som større leverandører kjøper opp i partier og selger som "egne". Gjelder kanskje ikke i så stor grad for bilstereo men det skjer :P

Skal ha meg en motorisert touchskjerm i tillegg til en spiller/carputer i bilen. Derfor tror jeg at jeg handler meg denne her dingsen samt en touchskjerm så har jeg nok noe som holder iallefall 50% av sesongen (og da er jeg fornøyd) :D

SÃ¥ Alf og Chris skal jeg handle skikkelige varer ;)
lilliput!

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306511
:D

#171771  av sindrejl

holy shit den var dyr.. får håpe den er bra da :)

#171775  av VeilSide

Med tanke på at den er en motorisert indash så synes jeg ikke prisen var avskrekkende :)

#171873  av laban

@lpher skrev: Til den prisen der..så kjøper man vel heller originalen..istedet for en tawian-kopi...med jalla-kvalitet :)
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362
Hmm, synes ikke den ligna på en flekk jeg da men. "Originalen" har bare 6,5" skjerm. Jeg ser heller ikke at den støtter TV. Synes det var vel mye å dra i å kalle det "originalen"..

Og, "jalla-kvalitet", har testa denne selv, og for meg så har den oppfylt alle krav. Det er mye bilstereo som blir laget i Kina. Hørt om Xelent? Ganske bra subber, laget i Asia, og holder absolutt mål!

#171884  av Andy_Celica

@lpher skrev:
laban skrev:Hva med denne? :D
Bilde
http://pexon.no/shop/product_info.php?c ... ucts_id=28
Til den prisen der..så kjøper man vel heller originalen..istedet for en tawian-kopi...med jalla-kvalitet :)
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362
denne er jo faktisk dyrere en pioneeren jo. var å hørte på pris på den 5700 saken til pioneer, skulle ha ca 7000 kr på tvboden!

#171897  av sindrejl

7000!?!?! fy faen det er bra pris.. sorry for at jeg banner, men det er lavere pris enn innkjøpspris mersom..

og eh.. jo jeg vil også kalle pioneer original enn den taiwan kopien der :D klart de billigproduktene støtter mer, dem har jo mye mindre lyd prossessorer i produktet, så dem kan putte inn tv tuner og alt uten problemer.

#171899  av Andy_Celica

sindrejl skrev:7000!?!?! fy faen det er bra pris.. sorry for at jeg banner, men det er lavere pris enn innkjøpspris mersom..

og eh.. jo jeg vil også kalle pioneer original enn den taiwan kopien der :D klart de billigproduktene støtter mer, dem har jo mye mindre lyd prossessorer i produktet, så dem kan putte inn tv tuner og alt uten problemer.
ja en kompis av meg kjøpte varer for ca 20000 og da ga han kun 7000 kr for den spilleren!

#171902  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:7000!?!?! fy faen det er bra pris.. sorry for at jeg banner, men det er lavere pris enn innkjøpspris mersom..

ja en kompis av meg kjøpte varer for ca 20000 og da ga han kun 7000 kr for den spilleren!
da kan du fortelle at han har gjort en rå deal :D

#171926  av chris

Utseendemessig ligner den søppelkopien der på Avic-X1 faktisk, var den jeg sikta til. Men prismessig blir det jo AVH-P5700DVD som blir den nærmeste, og rimeligste av de skikkelige.

#171937  av @lpher

laban skrev: Hmm, synes ikke den ligna på en flekk jeg da men. "Originalen" har bare 6,5" skjerm. Jeg ser heller ikke at den støtter TV. Synes det var vel mye å dra i å kalle det "originalen"..

Og, "jalla-kvalitet", har testa denne selv, og for meg så har den oppfylt alle krav. Det er mye bilstereo som blir laget i Kina. Hørt om Xelent? Ganske bra subber, laget i Asia, og holder absolutt mål!
Har testa denne spilleren selv...og vi tørr ihvertfall ikke å selge disse varene :wink: Det er nok forskjell på slike "no name" fabrikker også...men de aller fleste av dem presterer langt under de målene vi setter for produkter vi velger å forhandle ihvertfall :)

Vil ikke akkurat kalle Xelent no hi-end merke heller da :D